NY Talent School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til NY School of the Arts. Har du talentet? Og lidenskaben?
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Prøver at følge et nyt beat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 12:33 pm

Will smilte og så på ham "Hvad griner du af .. Kan du ikke forstille dig i tegnet udgave?" spurgte han så i et smil og havde lavet massere af potræt tegninger, det var faktisk det han lavde aller mest.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 12:37 pm

Mike rystede på hovedet og grinte svagt igen
"Det er det jeg ikke kan, jeg kommer sikkert til at se mere underlig ud end jeg gør i forvejen" sagde han i et skævt smil og grinte svagt igen, men stoppede lidt efter og smilte til Will
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 12:41 pm

Will rystede på hovedet af ham "Du ser ikke spor underlig ud, Jeg synes du er rigtig køn " sagde han så og fortrød lidt det sidste, men så bare på vejen og tegnede selv kun ting han synes vare kønt, han kunne aldrig drømme om at tegne noget der var grimt.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 12:48 pm

Mike rødmede svagt over det han sagde og kløede sig i nakken
Det var ikke særlig tit han fik at vide at han var køn, og slet ikke af sine lærer eller andre mænd, men han smilte dog alligevel svagt, " tak, det var dejligt at vide, det er ikke særlig tit jeg for sådan noget at vide" sagde han og smilte svagt og kløede sig flovt i nakken igen og rødmede stadig men lod ikke Will se det
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 12:52 pm

Will nikkede og sp kort på ham "Det havde ellers ikke været underligt hvis du gjorde .. " Sagde han i et smil og glemte kort at han skulle køre ham hjem og var på vej hjem til sig selv og opdagede det først da han var på den vej han boede på " Arh, Shit .. Jeg er kørt forkert" sagde han irriteret og stoppede bilen.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 12:57 pm

Mike så sig kort omkring og smilte derefter svagt til Will
"Det gør ikke noget, jeg kan bare gå hjem, du behøver ikke køre Brooklyn rundt for at få mig hjem" sagde han i et svagt smil og tog selen af og så ud af ruden, for at tjekke om der kom en bil og tog derefter fat i håndtaget for at åbne bildøren
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 1:02 pm

Will tog fat i hans arm for at stoppe ham og så på ham "Jeg kan også tegne dig i dag?" spurgte han så og ville gerne være sammen med ham i lidt længere tid, bare lidt, han regnede ikke med at han ville med op og tegnes i dag, men håbede da på det.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 1:07 pm

Mike så tænkende på Will og smilte derefter svagt og nikkede
Han slap håndtaget og rettede sig tilbage i sædet, " ja hvorfor ikke, jeg har alligevel ikke andet at lave idag og jeg gider ikke side derhjemme og kede mig, men har du ikke selv noget arbejde du skal tage dig af?" spurgte Mike nysgerrigt men stadig med et smil og tog sele på igen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 1:12 pm

Will smilte så og tændte bilen "Nej, jeg har kun et "fritids" job nede på en tegnestue hvor jeg tjener lidt ekstra" sagde han i et smil og stoppede kort tid efter ved en høj bygning, han slukkede bilen og så kort på ham, før han steg ud af bilen.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 1:18 pm

Mike nikkede smilende og tænkte lidt
Han så sig nysgerrigt omkring, da Will stoppede bilen og han så også kort på ham, inden han tog selen af og selv steg ud af bilen, han lukkede døren og stod lidt og kiggede rundt, han smilte svagt imens og så derefter på Will igen og gik lidt hen foran bilen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 1:20 pm

Will tog sin taske og låste bilen efter at have lukket døren, han smilte svagt til ham og gik hen mod bygningen "Jeg bor på øverste etage" sagde han så og holdte døren for ham.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 1:23 pm

Mike så kort op på bygningen og smilte så skævt
"Så er det godt at jeg er i god kondi" mumlede han smilende og nikkede som tak til at Will holdte døren for ham og gik roligt ind i bygningen og så derefter på Will og ventede på ham
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 1:27 pm

Will smilte og gik så hen til en elevator "Men det er jeg tilgængel ikke .." sagde han i et smil og trykkede på knappen.
Han gik så ind da elevatoren åbnede og så på ham, han orkede i hvet fald ikke at skulle gå hele vejen op til 8. etage.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 1:30 pm

Mike smilte skævt og skyndte sig ind i elevatoren og lænede sig op af siden
"Hvis jeg kan blive fri for det, så gør jeg det med glæde" sagde han og smilte skævt og så tænkende rundt
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 1:33 pm

Will trykkede på 8.etage og dørende lukkede, han så på ham og betragtede ham lidt som han stod der, han sagde ikke noget, da han ikke lige vidste hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 1:40 pm

Mike bed sig i læben og lænede sig med ryggen mod den kolde metalvæg og tænkte kort
Han så kort på Will og bed sig stadig i læben, han kunne ikke lide tavsheden som var imellem dem, og han følte at han blev nød til at sige noget, "øhm.." var det eneste han mumlede og klødede sig tænkende i nakke og bed sig i læben igen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 1:42 pm

Will smilte lidt og fik så af mærkelige grunde, lyst til at drille ham lidt, han gik så hen til ham og satte en hånd på hver side ham så de stod helt tæt på hindanden "Hvad vil du sige mike?" spurgte han så og så ham i øjnene, der spillede hele tiden et lille smil i mundvigen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 1:49 pm

Mike rødmede og følte ikke at han kunne kigge væk, Will´s øjne havde på en underlig måde fanget ham
Han tænkte lidt og bed sig i læben, "øhm.. det ved jeg ikke.. det var det jeg var på vej til at finde ud af" stammede han og var stadig lidt rød i hovedet og bed sig stadig tænkende i læben
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 1:54 pm

Will smilte lidt og lagde hånden på hans kind og lod sin tommelfinger strejfe hans underlæbe "Mmmh .. " svarede han så og så lidt på hans læber, men fik så et chok da døren åbnede på en etage før og en dame kom ind, han fjernede sig hurtigt og så flovt på damen som kiggede underligt på dem, han så lidt ned og bed sig kort i læben.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 2:01 pm

Mike så tænkende på ham, da hans hånd lagde sig på hans kind og da Will strejfede hans underlæbe med tommelfingeren, Mike blev faktisk lidt ærget over at damen var kommet ind i elevatoren, for han ville gerne have set hvor det havde ført hen, Mike rettede sig lidt op og fugtede sin underlæbe og sukkede lydløst for ikkeat tiltrække opmærksomhed og han så kort på Will
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 2:05 pm

Will tog så fat i mikes håndled og trak ham hurtigt ud da elevatoren stoppede på 8.etage, han synes det var så pinligt, han slap ham først da de var kommet ind i lejligheden, han smed skoende i gangen "bare stil skoende der .." sagde han og nikkede hen mod sine egne sko.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 2:09 pm

Mike så overrasket på Will da han trak i ham
Han blev helt rundforvirret først, men da de kom ind i lejligheden slappede han lidt mere af og så sig omkring, da Will snakkede til ham så han kort ned på skoende og nikkede, " øhm okay" sagde han og tog roligt skoende af og stilte dem ved siden af Will´s og kiggede sig omkring igen og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 2:13 pm

Will gik lid længere ind i lejligheden, lejligheden var ikke det helt store, men der var da en hjørnsofa med et fjernsyn i stuen og diverse nips ting og mange starinlys, han havde også et par malerier som han selv havde malet, køkkenet var lyst og havde også starinlys diverse steder, soveværelset var lillet men havde lige plads til en dobbelseng med himmel hvor der også var starinlys, badeværelset var lillet med det der skulle være "hm, jeg kan godt lide starinlys" sagde han i et smil og lagde sin taske på et skrivebord han havde henne i hjørnet, det var tydeligt at det var der han sad og tegnede "Kunne du tænke dig noget?" Spurgte han så og gik hen mod køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 2:18 pm

Mike smilte svagt imens han så sig nygerrigt omkring
Han så på Will, da han sagde at han godt kunne lide starinlys og han nikkede smilende, " det er en hyggelig lejlighed du har, jeg kan god lide den" sagde Mike og smilte skævt.
Han rystede på hovedet af det andet Will spurgte om og smilte svagt, " nej tak, jeg behøver ikke noget, du tager bare hvis det er" sagde han og så sig omkring igen og kørte en hånd gennem sit hår
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 2:22 pm

Will nikkede kort "Tak .." sagde han så og gik ud i køkkenet, han åbnede køleskabet og så til sin ærgelse at han ikke rigtig havde så meget tilbage i sit køleskab, han gik så ind i stuen til ham igen og tog en lighter og tændte et par af de starinlys der stod rundt omkring, Han gik så hen til sit skrive bord og fandt en tegneblok frem og en blyant "Skal vi komme i gang?" spurgte han så og glædet sig til at tegne ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Prøver at følge et nyt beat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Prøver at følge et nyt beat
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NY Talent School :: NY School of the Arts :: Skolegården-
Gå til: