NY Talent School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til NY School of the Arts. Har du talentet? Og lidenskaben?
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Prøver at følge et nyt beat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 2:26 pm

Mike nikkede og smilte svagt, han kløede sig i nakken og tænkte kort
"Okay øhm.. du er eksperten, hvordan vil du tegne mig og skal jeg stå op, sidde ned eller vil du kun tegne mit ansigt?" spurgte han lidt fovirret og bed sig tænkende i læben og så på Will
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 2:40 pm

Will trak en stol frem "Sæt dig her med ryggen mod mig og vend så hovedet om mod mig så du ser på mig .. " sagde han så og satte sig på en stol og gjore sig klar, han var meget opsat på at tegne ham, men det betød kun at han virkelig kunne lide ham, han tegner nemlig altid dem han holder af.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 2:44 pm

Mike nikkede og smilte svagt
"Okay så gør jeg det" sagde han og satte sig i stolen som Will havde sagt han skulle gøre og vendte hovedet imod ham og var helt stille, han ville ikke forstyrre ham imens han tegnede, han begyndte at holde rigtig meget af Will, han havde det godt sammen med ham
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 2:48 pm

Will smilte lidt til ham og begyndte så at tegne ham, blyanten fløj elegant hen af papiret og så for det meste på ham, han var dybt koncentreret for han gik meget op i at det skulle være perfekt når han tegnede, det var nok også derfor at alle hans tegninger var 100 procent fuldført.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 2:56 pm

Mike betragtede Will imens han tegnede, det var helt utroligt at han var så koncenteret
Han blev helt fasineret af ham og fugtede hurtigt sin læbe, han trak vejret roligt og dybt og var helt afslappet i kroppen, han havde faktisk overhovedet ikke lyst til at komme hjem
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 3:05 pm

Will lærte samtidigt alle mikes træk i ansigtet, han synes bare mike var fantastisk, efter et godt stykke tid, var tegningen fuldendt og han smilte til ham "jeg håber ikke det tog for langt tid?" sagde han så og rejste sig, han gik hen til ham og viste ham så tegningen som nærmest kunne ligne et fotografi i sort hvid af ham .
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 3:10 pm

Mike så måbende på tegningen og smilte stort
"Det er jo helt vildt, man skulle jo næsten tro at du havde taget billedet af mig, du er virkelig dygtig" sagde han glad og smilte skævt til Will og kørte derefter en hånd gennem håret og smilte
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 3:17 pm

Will så på klokken "Det tog så også næsten en time" sagde han i et smil og lagde tegningen på bordet, han rakte ham så hånden så han kunne komme op og stå lidt, han havde jo sidet stillle i næsten en time.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 3:22 pm

Mike smilte skævt og tog hans hånd og kom op at stå
Han slap dog ikk Wills hånd lige med det samme, han stod og så tænkende ned på hans hånd som han holdte og bed sig i læben. Han slap dog hans hånd hurtigt og kløede sig på kinden, da han synes det var lidt flovt at han havde holdt fast i Wills hånd og han så ned i gulvet
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 3:26 pm

Will smilte lidt og tog blidt fat i hans hånd igen, han så roligt på ham og trak ham forsigtigt ind til sig, han tænkte slet ikke over det med at han var lære og mike var elev, det fyldte ikke hans hoved lige nu, han tænkte kun mike.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 3:30 pm

Mike rødmede svagt og så på Will
Han bed sig svagt i læben og smilte svagt til ham, men var stadig lidt rød i hovedet, han gav sig til at tænke lidt, han holdte rigtig meget af Will, men han turde ikke sige det, for det kunne jo godt lyde mærkeligt når man var lærer og elev men det gad Mike ikke tænke så mege på lige nu
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 3:33 pm

Will slap ikke hans hånd men lagde sin frie hånd blidt på mikes kind og så ned i hans øjne "Må jeg godt kysse dig?" spurgte han så forsigtigt og fugtede sine læber, han havde virkelig lyst til at kysse ham.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 3:39 pm

Mike fugtede sin underlæbe og bed svagt i den bagefter
Han blev kun lidt overrasket over det Will spurgte ham om, men han kunne ikke lade være med at smilte svagt og han nikkede kort, " ja det må du gerne" sagde han stille og rødmede lidt igen fordi de så hinanden i øjnene og Mike kunne godt lide Wills øjne
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 5:08 pm

Will smilte svagt og så ham stadig i øjnene, han lagde så blidt sine læber mod hans og lukkede øjnene, han vidste godt at hvis nogen opdagede det her, var han med sikkerhed fyret, men han kunne ikke lade være, han var så tiltrækkende.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 5:11 pm

Mike lukkede også øjnene og kyssede blidt Will igen
Han var ligeglad hvis nogen opdagede det, men han tænkte også på Wills job, han ville blive trist hvis han blev fyret men lige nu kunne han ikke lade være med at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 5:24 pm

Will lagde blidt armende om ham og fortsatte med at kysse ham, der fløj mange tanker igennem hans hoved, han brød så kysset og slap ham helt, han trødte et par skridt væk fra ham "Undskyld .. det går ikke" Sagde han så trist, han holdte jo af mike, men følte nærmest at han tvang mike fordi han var lærer.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 5:29 pm

Mike så trist på Will og fugtede sine læber igen
Han sukkede svagt og lukkede kort øjnene, " det.. det gør ikke noget, det er bare fordi jeg godt kan lide dig, det er mig der skal undskylde for det" sagde han stille og så ned i gulvet og sukkede igen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 5:39 pm

Will tog sig kort til hovedet og så på ham "Er du sikker .. jeg er bare .. bange for at du føler dig tvunget?" inrømmede han og så lidt væk.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 5:43 pm

Mike så lidt overrasket på Will og bed sig i læben
Han rystede på hovedet, " ja, jeg føler mig ikke tvunget, jeg kyssede dig igen fordi jeg kunne lide dig" sagde han stille og ned ned i gulvet igen og kløede sig i nakken, han følte sig lidt dum lige nu
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 5:56 pm

Will ik så hen til ham og så på ham, han sukkede stille og lagde en hånd under hans hage og løftede hans hoved "Jeg kan også godt lide dig Mike .. jeg ved bare ikke om jeg gør det rigtige?" sagde han stille og så på ham med et fortvivlet ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 6:00 pm

Mike så trist på Will og bed sig i læben
"Jeg kan godt forstå hvis du hellere vil gå ud i byen og finde en der, end at kunne lide en elev, det forstår jeg godt, jeg synes bare du skulle vide at jeg godt kunne lide dig, så jeg kan godt gå hvis du vil være alene" sagde han stille og lukkede kort øjnene og så væk fra Will igen og sukkede svagt
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 6:09 pm

Will sukkede stille "Mike, jeg vil på ingen måde være alene, jeg vil gerne have du blir' .. men det bare svært for mig det her, prøv at se det fra min side, jeg er forelsket i en elev? .. hvad tror du ikke folk tænker hvis de vidste det?" Sagde han stille og prøvede at få øjnkontakt med ham.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 6:12 pm

Mike så tilbage på Will og bed sig tænkende i læben
"Jeg er ligeglad med hvad folk tænker, hovedsagen er jo bare at vi kan lide hinanden, er det ikk nok?" spurgte han stille og sukkede lydløst og tænkte lidt igen imens han stadig så på Will
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 6:41 pm

Will tænkte kort over det og nikkede så "Jo, du har ret .. det er nok .. " sagde han så og lagde armende om ham í et kram, han kyssede ham blidt på panden "Hvad har du tænkt dig at sige til din mor?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 6:46 pm

Mike nød Wills kram og krammede ham blidt igen
Han nød hans kys og trak lidt på den ene skulder, " det ved jeg ikke, jeg tror jeg venter lidt med at sige det til hende, men min søster kan jeg sikkert godt sige det til" sagde han stille og så op på Will
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Prøver at følge et nyt beat - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 5 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Prøver at følge et nyt beat
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NY Talent School :: NY School of the Arts :: Skolegården-
Gå til: