NY Talent School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til NY School of the Arts. Har du talentet? Og lidenskaben?
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Prøver at følge et nyt beat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 7:06 pm

Will nikkede lidt og slap ham så "Okay, det nok også bedst" sagde han så og gik hen til sit skrive bord, han så lidt på tegningen"Vil du have tegningen med hjem når du gå`" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 7:13 pm

Mike smilte svagt og rystede på hovedet
"Nej, jeg synes du skal beholde den, det var jo trosalt dig der tegnede den" sagde han og smilte svagt igen, han bed sig i læben lidt efter, han havde ikke lyst til at gå hjem, han ville gerne blive her med Will lidt endnu
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 7:29 pm

Will nikkede og var glad for at han måtte beholde den, for han var ret stolt af den "Vil du blive og spise?" spurgte han så og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 7:32 pm

Mike smilte stort og nikkede kort
"Ja det vil jeg gerne, hvis altså du kan klare at have mig hængene så længe" drillede han og smilte skævt til Will og bed sig lidt efter i læben igen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:58 pm

Will smilte svagt og så på ham "Jeg tror godt lige jeg kan klare det " sagde han og kom så i tanke om at han intet mad havde og nok måtte få købt noget "Hmm, jeg skal ha' handlet .." sagde han så og hadet at være ude og købe ind, så det var ikke ligefrem noget han gad.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 6:02 pm

Mike smilte svagt og tænkte kort
Han gav sig til at kigge ned i gulvet og kløede sig på kinden, " hør Will øhm.." han stoppede og tænkte kort, han kom til at rødme svagt igen og bed sig i læben, " jeg tænkte på om.. om jeg ikke må kysse dig igen" stammede han flovt og så stadig ned i gulvet og var stadig svagt rød i hovedet
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 6:13 pm

Will så lidt overasket på ham og stod kort, han gik så hen til ham og tog hånden under hans hage og løftede blidt hans hoved "Altid Mike .." sagde han roligt og smilte svagt, han synes han var utrolig nuttet som han stod der og rødmede, Han kunne ikke stå for det.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 6:18 pm

Mike så på Will og smilte derefter svagt
Han fugtede sin underlæbe fordi han tøvede lidt, men derefter tog han begge sine hænder op på Wills kinder og holdte blidt på dem, han lænede sig derefter roligt op og kyssede Will blidt og roligt på munden igen og lukkede øjnene, han kunne ikke få nok af ham
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 6:23 pm

Will satte hænderne i siden på ham og bukkede sig lidt ned så han kunne nå, han kyssede blidt med og var ikke længere i tvivl om at dette var det rigtige, måske ikke i følge reglerne, men i følge ham, var det det helt rigtige.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 6:27 pm

Mike kyssede ham stadig blidt videre
Han havde virkelig ikke lyst til at stoppe lige nu, Will var alt for dejlig til at han kunne stoppe, Mike var så ærget over at det var forbudt for dem bare at kigge forkert på hinanden i skolen, men det var han ligeglad med, så længe han bare var sammen med Will, så betød intet andet noget som helst
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 6:30 pm

Will brød så mod sin vilje kysset og så på ham "Jeg ved godt jeg ødelægger det lige nu .. men ved din mor du er her? .. Hvis ikke, tror du så ikke hun er lidt bekymret?" spurgte han så og ville helst ikke have at han skulle have ballade for ikke at sige hvor han avr.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 6:38 pm

Mike bed sig tænkende i læben og slap Wills kinder
"Hmm.. jeg kan ringe og sige at jeg er hos en ven" forslog han stille og tænkte kort, han havde virkelig ikke lyst til at gå bare på grund af hvad hans mor sagde til ham

//Skal lige spise, kommer igen^^//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 6:46 pm

Will smilte svagt og gav ham et kys på kinden "Gør det .. så bliver din mor heller ikke bekymret .." sagde han med et smil på læberne og så på ham, han rakte ham telefonen og sagde så" .. Jeg ved hvordan mødre kan være".
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 7:17 pm

Mike smilte svagt over at Will kyssede ham på kinden og bed sig derefter i læben igen
Han tog roligt imod telefonen og smilte svagt, " du er bare heldig at du bor for dig selv så, så slipper du også for at høre på alt det brok der kan komme fra dem" grinte Mike og smilte skævt, han tastede sit nr ind og ringede hjem, han gik samtidig ind i stuen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 9:59 pm

Will smilte lidt over det han sagde og så efter ham, han lod en hånd køre gennem sit hår og sukkede stille, han lyttede efter om han kunne høre hans stemme.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 10:08 pm

Mike gik rundt i stuen samtidig med at han talte med sin mor, " nej, jeg har det fint... jeg ved ikke hvornår jeg kommer hjem, men det bliver skam idag.. bare rolig det er en ven, som om der skulle ske noget" sagde han og man kunne godt høre at han var lidt irreteret over alle de spørgsmål og han kom lidt efter ind til Will igen og rakte ham telefonen, " værsgo tak for lån" sagde han og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 10:19 pm

Will tog imod telefonen og smilte svagt, han svarede ikke og betregtede ham bare lidt med et roligt udtryk, men så så pludseligt meget tænksom ud "Vi skal ud og købe ind .." Sagde han så og tog fat i hans håndled og trak ham med ud i gangen, for ahn avr sikker på at hvis han ikke gjore det nu, så glemte han det.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 10:23 pm

Mike så rundvirret rundt i et kort øjeblik fordi Will tog fat i ham
"Øhm okay" sagde han stille og så tænkende på ham imens de gik ud i gangen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 10:33 pm

Will tog sko på og så på ham "Der ligger en købmand lige overfor bygningen .." sagde han så og smilte, så det ville ikke tage så langt tid for dem.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 10:35 pm

Mike smilte svagt og nikkede, han tog også selv sko på og sin jakke
"Det lyder meget nemt, fra mig af bliver jeg nød til at køre for at komme til en købmand" sagde han og smilte skævt hvor han herefter kørte en hånd gennem håret og så tænkende på Will
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 10:38 pm

Will tog selv jakke på og så på ham "Det er det skam også .. " sagd ehan i et smil , han åbnede så døren for ham så han kunne gå ud først.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 10:46 pm

Mike smilte skævt og gik ud af døren imens han nikkede som tak til Will
Han vendte sig dog imod ham bagefter han var kommet ud af døren, " jeg ved godt at du bare er venlig med at åbne døren for mig, men nogen gange tror jeg bare at du ser mig som en kvinde når du gør det" grine Mike og smilte skævt imens han så tænkende på Will, Mike havde skam ikke noget imod at han holdte døren for ham, men hvis der var andre end dem der var der så kunne han godt tro at Will så ham som kvinden og det kunne godt gøre Mike lidt flov
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 10:58 pm

Will så overasket på ham da det selv gik op for ham, faktisk så han ham på en måde som en kvinde?, han var mundlam og vidste ikke helt hvad han skulle sige, Han havde på ingen måde lyst til at lyve, så han virkelig mike som en kvinde?, han havde faktisk ikke tænkt så meget over at han var en dreng før nu? "Eh, Jeg kan godt stoppe hvis det er ?" spurgte han så stille.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:03 pm

Mike rystede på hovedet og smilte skævt
"Nej nej, jeg synes det er pænt af dig, men det er bare lidt pinligt når du gør det ude i offenligheden" sagde han med et svagt smil og kløede sig tænkende i nakken og så på Will
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:08 pm

Will sukkede og så lidt væk "jeg stopper bare med at gøre det .." sagde han uden følse og gik hen til elevatoren, han var pludseligt i ret dårligt humør, det lignte ellers ikke ham at blive så hurtigt i dårligt humør, han var typen der tog det stille og roligt, måske var det fordi det var Mike?, Han holdte jo af mike så det var jo lidt en anden ting, eller også var det alle de følelser der væltede rundt i ham nu da han var forelsket?.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Prøver at følge et nyt beat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 6 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Prøver at følge et nyt beat
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NY Talent School :: NY School of the Arts :: Skolegården-
Gå til: