NY Talent School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til NY School of the Arts. Har du talentet? Og lidenskaben?
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Prøver at følge et nyt beat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 7 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:12 pm

Mike så tænkende og trist efter Will før han selv bevægede sig efter ham
"Hey du er vel ikke sur på mig nu, det var ikke meningen at jeg ville gøre dig vred, jeg holder bare op med at sige noget så" sagde han stille og så kort op på Will, Mike kunne ikke lide at han måske havde gjort Will sur, han ville ikke allerede skændes med ham, han holdte virkelig meget af ham og Mike sukkede tungt og så væk
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 7 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:16 pm

Will tog sig til hovedet og så ikke på ham "Jeg tager trapperne .." sagde han så og vidste at hvis han begyndte at skændes med Mike, ville han ikke kunne styre sig og valgte derfor trapperne "Undskyld" hviskede han kort og strejfede hans kind med sin mund i et blidt kys inden han forsvandt ned af trapperne, mike skulle vide at han ikke var sur på ham, han var sur på sig selv over at han dog ikke havde langt mærke til det selv, han gik hurtigt ned af trapperne og stoppede på halvvejen i et suk, han havde brug for lidt tid alene og ventede derfor.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 7 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:21 pm

Mike havde taget elevatoren ned, men efter noget tid han havde stået og ventet på Will, begyndte han at gå op af trappen, han rundede hjørnet og så Will stå halvt oppe på trappen, han så trist op på ham og bed sig i læben, " jeg tror bare at jeg går hjem, jeg kan se på dig at du ikke har det så godt med at være sammen med mig lige nu, jeg vil ikke gøre det meget værer" sagde han stille og smilte trist op på Will og vente sig for at gå ned at trappen igen, han havde det skidt med a få Will til at føle sådan og han sukkede tungt igen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 7 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:25 pm

Will løb hen til ham og tog fat i hans arm, Han trak ham blidt ind til sig og havde armende om ham "Du må ikke gå .. det netop nu var jeg har det skidt, at du skal være der for mig" sagde han og lukkede øjnene kort, det sidste han ville have var at Mike gik, det ville bare gøre det endnu værrer.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 7 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 8:43 am

Mike bed sig tøvende i læben, men lagde derefter roligt sit hoved ind mod Wills bryst og lagde armene om ham og holdte ham blidt ind til sig og sukkede lydløst.
"Jamen undskyld, jeg føler bare at det er mig som for dig i dårligt humør og det kan jeg ikke lide, jeg holder virkelig meget af dig Will, og du må gerne være vred på mig hvis det kan få dig til at få det bedre" der var en gråd i Mikes stemme samtidig, han ville dog ikke græde foran Will, selvom han var tæt på at bryde sammen, så ville han ikke, det ville sikkert gøre hele situationen værrer.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 7 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 1:01 pm

Will knugede ham blidt ind til sig "Jeg har på ingen måde lyst til at være sur på dig .. jeg har ikke lyst til at være sur på en jeg holder så meget af" sagde han stille og nussede ham lidt i håret da han hørte hans grådige stemme, han var blevet helt rolig igen, han havde jo ikke fået det helt store vredes udbryd, han var bare blevet en smule irriteret på sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 7 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:12 pm

Mike nød Wills nussen i hans hår og lukkede kort øjnene og tænkte lidt
"Hvor meget holder du af mig Will, jeg vil gerne vide det" sagde Mike stille halvt ind mod Wills bryst og han sukkede lydløst, han holdte stadig blidt rundt om ham og bed sig diskret i læben
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 7 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 7:53 pm

Will smilte svagt og fortsatte med at nusse ham i håret "Så meget .. at jeg behandler dig som en kvinde" sagde han og lo lidt, nu betød det alligevel ikke så meget at han ikke havde lagt mærke til det selv.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 7 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 8:03 pm

Mike smilte svagt og kunne ikke selv lade være med at grine svagt
"Hmm..det har jeg nu ikke noget imod, bare du ikk kommer til at kalde mig miss eller frue, så bliver jeg lidt bekymret" grinte Mike og så smilende op på Will
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 7 I_icon_minitimeTors Nov 12, 2009 9:21 pm

Will lo lidt "jeg skal prøve at lade hver .." drillede han og slap ham så, han sukkede stille og så på ham "Undskyld .." sagde han så og kyssede ham blidt på panden "Skal vi bare bestille en pizza?" spurgte han så og orkede ikke at tage ned og handle nu.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 7 I_icon_minitimeTors Nov 12, 2009 9:26 pm

Mike kunne godt lide at høre Will i godt humør og han elskede hans latter
"Hvorfor undskylder du dog, du har jo ikk gjort mig noget" sagde han stille og lukkede kort øjnene da Will kyssede ham på hans pande og sukkede lydløst.
Mike trak lidt på den ene skulder og smilte svagt, " du bestemmer selv, jeg kan spise det meste" sagde han og kørte igen en hånd gennem håret
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 7 I_icon_minitimeOns Nov 18, 2009 3:34 pm

Will smilede svagt og sukkede så bare stille uden at svare på det første , han tog så hans hånd og trak ham hen til elevatoren "Så bestiller vi en Pizza .." sagde han og trak ham med ind i elevatoren inden der kom nogen.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 7 I_icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:56 pm

Mike nikkede og smilte skævt over at han sagde at han bestillte pizza istedet
Da de var kommet ind i elevatoren, gav Mike sig til at kigge rundt, han havde af en eller anden grund meget lyst til at trykke på knappen stop, så de var alene i elevatoren, han sukkede svagt og så kort på Will, og så derefter tænkende ned i gulvet og bankede lidt med sin fod i gulvet for at lave noget.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Prøver at følge et nyt beat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 7 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Prøver at følge et nyt beat
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NY Talent School :: NY School of the Arts :: Skolegården-
Gå til: