NY Talent School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til NY School of the Arts. Har du talentet? Og lidenskaben?
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Prøver at følge et nyt beat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 11:25 pm

Mike nikkede og tænkte lidt
"Hvordan fik du endelig jobbet som lære på skolen?" spurgte Mike nysgerrigt og smilte svagt til Will
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 11:36 pm

Will så på ham og tænkte kort "Altså .. Jeg klarede mig utroligt godty til prøverne også er jeg jo en fantastisk tegner .. Så de gav mig jobbet selvom jeg endnu ikke er tyve endnu" sagde han i et lille smil og så på ham, han så lidt på hans øjne og betragtede dem lidt, men fjernede så hurtigt blikket og bed sig diskret i læben.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 11:39 pm

Mike smilte svagt og nikkede
Han lyttede til hvad Will fortalte og smilte svagt igen, " er du glad for at undervise her?" spurgte han nysgerrigt og lagde hovedet på skrå og kørte en hånd gennem sit blonde hår

//Skal logge, men vi skrives imorgen ^^//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 11:52 pm

Will nikkede stille og så rundt i lokalet "Det er okay, Har været her i en måneds tid "Selvom jeg føler mig ret ung mellem de andre lærere .." Sagde han og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 10:12 am

Mike nikkede og smilte svagt
"Ja det må være lidt surt at være den yngste lærer her på skolen" sagde han med et skuldertræk og smilte igen, Mike bed sig tænkende i læben, " har du så også prøvet at blive ligget and på af pigerne når nu du er så ung?" spurgte Mike nysgerrigt og lagde igen sit hoved på skrå og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:03 pm

Will smilte og så på ham "Ja, men det gik ikke så godt for dem .. " sagde han og kunne ikke lade hver med at smile, da det var ret komisk "Er du lige startet i dag ?" spurgte han så og rettede kort på sin trøje*
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:09 pm

Mike smilte skævt og nikkede
"Jep det er jeg, jeg har fået de fleste af mine bøger idag, men da det er første dag, så har jeg bare fået lov til at gå rundt og se mig omkring og lære området at kende og eleverne" sagde han og smilte skævt igen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 6:35 pm

Will nikkede lidt og så en smule væk "Ja, eleverne ..." gentog han og sukkede ubevidst *ikke lærerne ..* tænkte han stille og bed sig svagt i læben, det var svært for ham at holde lære grænsen, han ville jo gerne være venner med mike, men man er ikke venner med elverne.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 9:13 pm

Mike så tænkende på Will og bed sig i læben
"Jeg vil også gerne være venner med dig" sagde han så stille og så ned i gulvet og sukkede lydløst, han viste godt at lærer og elever ikke knyttede den slags bånd, men det ville han gerne med Will
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 9:41 pm

Will så på ham "Er du sikker? .." han vidste godt hvordan elever kunne nare lærene og gøre grin med dem, Han ville helt sikkert blive fyret hvis inspektøren fik afvide han var venner med eleverne, men han havde jo trosalt allerede meget på ham, måske nok til at få ham fyret hvis han sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 9:45 pm

Mike smilte svagt og nikkede til ham
"Ja jeg vil rigtig gerne være venner med dig, jeg kan godt lide at snakkede med dig" det sidste sagde han meget stille og fortrød lidt at han havde sagt det, fordi han viste ikke hvordan Will ville tage det med at han sagde det, men han håbede det bedste, * og jeg begynder også at synes rigtig godt om dig* tænkte han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 10:09 pm

Will så på ham og bed sig kort i læben "Hør, hvis vi skal være venner .. så må ingen vide det .. jeg ved det lyder dumt, men jeg kan resikere at miste mit job hvis nogen for det afvide" sagde han alvorligt og tænkte meget grundigt over det, han ville jo gerne være venner med ham, men var ikke sikker på om det var en god idé.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 10:21 pm

Mike nikkede og smilte skævt
"Bare roligt, du kan trygt stole på mig, jeg siger det ikke til nogen det lover jeg dig" sagde han med et smil og så derefter tænkende på Will imens han lagde hovedet på skrå og kørte en hånd gennem håret
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 10:28 pm

Will knugede kort hænderne og så på ham "Godt .. " Sagde han så stille og betragtede ham lidt, Han så så væk og så på klokken, Klokken var allerede mange og han havde faktisk fri, han sukkede og rejste sig "Hvad skal du nu?" spurgte han så mens han pakkede sine ting sammen.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 10:33 pm

Mike blev siddende og så tænkende på Will og trak derefter på den ene skulder
"Ikke noget tror jeg, jeg har ikke planer lige for tiden" sagde han og smilte svagt, han rejste sig derefter og så tænkende på Will igen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 10:51 pm

Will tog sin taske og så på ham "Jeg kan køre dig hjem hvis det er ?" Spurgte han mest for at han kunne snakke med ham i lidt længere tid, han slukkede lyset og åbnede døren "Hvis altså jeg må?" sagde han og holdte døren for ham.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 10:57 pm

Mike smilte svagt og nikkede
"Det må du gerne, det kunne da være meget sjovt" sagde han og smilte skæt og kørte igen en hånd gennem sit hår, han nikkede som tak og gik ud af døren og ventede på Will, han nød virkelig hans selvskab og var kun glad for at kunne snakke med ham i længere tid, for det tog også noget tid at køre til Brooklyn
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 11:06 pm

Will smilte og gik ud efter ham "Det er jeg glad for at jeg må" sagde han en smule mere sikker på sig selv, For nu vidste han at han at de kunne være venner, Han lukkede døren bag dem og gik så ned af gangen og regnede med at Mike fulgte med, han gik ud af døren til parkerings pladsen og hen til sin bil, bilen så ikke skod ud, men var heller ikke en af de dyreste, Han låste bilen op og åbnede døren for mike .
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 11:11 pm

Mike fulgte roligt med Will ned af gangen og ud på pakeringspladsen
Mike kunne godt lide hans bil, godt nok kom Mike sev fra en rig familie og tjente sine egne penge, men det betød ikk at han selv ville have det dyreste, det skulle for det meste bare virke, Mike smilte svagt og nikkede som tak, men før han satte sig ind så han kort rundt og satte sig derefter ind og lukkede døren, så Will ikke behøvede at gøre det for ham
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 11:24 pm

Will så sig kort omkring om her skuller være nogen, men parkerings pladsen var tom, han gik så om påd en anden side og satte sig ind på føre sædet, han Lukkede døren og så kort på ham før han startede bilen og kørte ud af parkerings pladsen, han skævede kort hen på ahm "husk selen .." sagde han og tog selv sele på.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 11:27 pm

Mike var lidt væk i sine egne tanker, men da der blev snakket til ham vågnede han op
Han nikkede og tog sele på, han gav sig til at nynne svagt og så tænkende ud af ruden, han viste ikke hvad han skulle sige, han var ikke selv så god til at finde på noet at snakke om, og det synes han var lidt ærgeligt, for han ville rigtig gerne snakke med Will og han sukkede lydløst
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 11:40 pm

Will boede selv i brookelyn og kendte godt vejen "Hmm .. Hvor bor du henne i Brookelyn?" spurgte han så og så kort på ham, han drejede ned af en side vej og holdte øje med vejen, han var ikke typen der kørte for hurtigt eller over for rødt, han var selv meget imod irriterende unge drenge der misbrugte sit kørekort.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 11:43 pm

Mike så på Will og smilte svagt, " jeg bor nær parken, så du kan bare sætte mig af der" sagde han og så ud af ruden igen, han kunne ikke sætte nogen samtale igang, det føltes som pinlig tavshed og det var han ikke så vild med, han sukkede lydløst igen og bed sig hårdt i læben, hvad skulle man sige til en lærer, som man nu var blevet ven med?

//Skal logge, men vi skrives imorgen ^^//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 11:50 pm

Will så lidt på ham og ville også gerne have gang i en samtale "Må jeg gerne tegne dig en dag?" spurgte han så, Selvom det lød en smule underligt, men han synes bare mike var så køn og ville være lykkelig over at tegne ham.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 11:41 am

Mike så på Will og smilte svagt inden han nikkede, han rettede lidt på sig inden han sagde noget
"Ja det må du gerne, jeg vil gerne se hvordan du er når du koncenterer dig, og hvordan jeg kommer til at se ud når jeg er en tegning, det kunne da være helt vildt fedt" sagde han glad og prøvede at forstille sig det og det kom han til at grine svagt af fordi han ikke selv kunne forstille sig det, uden at det kom til at se sjovt ud og han smilte skævt til Will, glad for at have en samtale igang med ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Prøver at følge et nyt beat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Prøver at følge et nyt beat
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NY Talent School :: NY School of the Arts :: Skolegården-
Gå til: