NY Talent School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til NY School of the Arts. Har du talentet? Og lidenskaben?
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Prøver at følge et nyt beat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 8:40 pm

Will nikkede kort og sukkede "Undskyld at jeg bare hev den ud hånden på dig .. Jeg tror bare ikke inspektøren ville blive så glad hvsi det så det" sagde han undskyldende *Og du ville sikkert også væmmes over at det er to mænd .. * Tænkte han og så lidt væk.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 8:45 pm

Mike grinte og smilte derefter kort og så på Will igen
"Undskyld jeg griner, men så kender du mig åbenbart ikke ordenligt endnu, jeg kan godt tåle at se lidt af vært, det kom jeg faktisk til da jeg var lille, så det gør mig ikke nogt at se noget nyt" sagde han med et skuldetræk og smilte svagt til ham og tog armene rundt om sit ene ben og så tænkende på Will, der var nået over ham men Mike kunne ikke sige hvad
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 8:50 pm

Will så lidt ned og tænkte "Men .. Det er nu ikke så meget det .. Altså .. jeg" sagde en smule usikkert, Hvordan skulle han tale sig fra det her, han bed sig en smule i læben og tog mappen op i hænderne "Er du sikker? .. " Spurgte han stille og håbede inderligt på at han ikke var Homofob.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 8:56 pm

Mike nikkede og smilte svagt
"Bare rolig, selvom jeg ikke kunne lide at se på det, så ville jeg ikke flippe ud hysterisk, jeg er sikker på at det er meget flot uanset hvad det er du har tegnet" sagde han og smilte svagt og så tænkende på Will igen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 8:59 pm

Will rakte ham stille mappen igen "Så værsgo .." Sagde han så og så på ham, Han var en af de første der så de tegninger, der var ikke mange der fik lov til det, Især fordi at man hurtigt ville kunne gætte han var til drenge, Hvis amn var klog nok.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:08 pm

Mike smilte svagt og åbnede mappen de hvor han var kommet til og bladrede videre
Da han kom til Homo billederne, stoppede han lidt men han så hverken overrasket eller væmmet ud, han smilte bare svagt og bladrede videre om til de andre billeder og da han var færdig gav han Will mappen igen og smilte svagt
"De er flotte og jeg har altså ikke noget imod folk der er til drenge, for at være ærlig, det er jeg også selv, jeg er biseksuel" sagde Mike og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:15 pm

Will så en smule overasket på ham og tog imod mappen "Der er mange der væmmes ved det .. " mumlede han så bare og vidste selv at han var begyndt at blive for glad for Mike, De var ved att få et venskab og det gik jo ikke når han var lære, Han så lidt væk og så meget tænksom ud.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:21 pm

Mike så tænkende på Will og bed sig i læben
"Min mor tror at jeg er biseksuel fordi min far sprang ud i at være bøsse ,så de er skilt fordi han forlod hende på grund af en anden mand han var blevet forelsket i, men det tager jeg nu ikke så tungt" sagde han stille og smilte svagt, han kunne meget godt lide Will, selvom man ikke måtte tænke eller føle sådan over for en lærer, han holdte igen om sit ene ben og så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:38 pm

Will tog sig kort til hovedet og så på ham "Jeg må hellere gå" Sagde han så ubevidst en smule trist og rejste sig, han begyndte at gå og havde helt glemt sin mappe, fordi han skulle koncentrere sig om ikke at gå tilbage til ham, han kunne nemlig godt lide at snakke med mike.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:43 pm

Mike så efter ham og sukkede, han så kort ned i jorden før han så at Will havde glemt sin mappe
Han tog den og rejste sig og tog sin taske ove skulderen, Mike satte i løb efter Will, " hey vent, du glemte din mappe!" råbte Mike efter Will
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:50 pm

Will stoppede stille op og så om på ham, Han faldt kort i staver over Mike som kom løbende mod ham med hans mappe, han Så så hurtigt væk og begyndte at gå, Selvom han ikke havde fået sin mappe, han Drejede hurtigt ind på sit kontor og lukkede døren i hovedet på ham, Han stilte sig op af døren og tog sig til hovedet *Det går ikke .. han er en elev ..* tænkte han frustrerret(Staves) og så rundt på sit lille kontor som havde alverdens tegninger rundt omkring *Bare jeg ikke sårede ham* Tænkte han og låste stille døren før han flyttede sig * Det går ikke at jeg snakker med ham .. * tænkte han mens han så på en af sine tegninger derhang på væggen.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:01 pm

Mike kom løbende hen af gangen hen til Will´s kontor dør og bankede på, han ville give ham den tilbage
"Will, må jeg ikk nok komme ind, jeg vil gerne give dig din mappe tilbage" sagde han og stoppede med at banke på døren, han bakkede lidt og sukkede, " er der noget galt?" spurgte han og lagde sin ene hånd på døren og sukkede igen, han kunne rigtig godt lide Will, og var lidt trist over at han ikke havde stoppet da han råbte til ham
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:07 pm

Will lukkede øjnene og lyttede bare til hans stemme, Han bed sig så svagt i læben og gik stille hen til døren, han tøvede lidt med at åbne , men låste så op og åbnede stille, han så lidt på ham og så på hans øjne " ..... " han vidste ikke hvad han skulle sige, Mike var alt for åben og venlig, også var han køn og imødekommende, alt for tiltrækkende, sådan måtte han ikke tænke, men alligevel så "Kom med ind .." Sagde han så og gjore plads til at han kunne komme ind.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:12 pm

Mike tænkte lidt først, men gik så ind imens han bed sig i læben
Da han var kommet ind på Will´s kontor gav han sig til at se sig omkring på alle de tegninger der hang rundt omkring, Mike mentedet var Will som havde tegnet dem og det fik ham til at smile imens han så rundt og han holdte stadig forsigtig i Will´s mappe
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:17 pm

Will lukkede stille døren og så på ham "Jeg tegner meget" Sagde han så i et lille smil og satte sig ved sit skrivebord "Undskyld jeg smækkede døren i dit hoved .." undskyldede han så og så lidt ned på den blyant han havde taget i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:20 pm

Mike så på Will og fugtede sin læbe og gik derefter over til hans skrivebord
Han lage mappen foran Will og smilte svagt, " det er allerede glemt, jeg ville heller ikke forstyrre dig, så jeg går nu, jeg ville bare gerne have at du fik din mappe igen" sagde han med et svagt smil og drejede om på hælen og bevægede sig imod døren imens han kort så op på en af hans billeder og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:35 pm

Will så kort på ham og rejste sig hurtigt, han tog fat i hans arm for at stoppe ham "Vent, du må ikke gå .." Sagde han så og ville ikke have ham til at gå, han kunne ikke lade ham gå endnu, han ville snakke mere med ham.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:40 pm

Mike vendte sig lidt overrasket imod Will, men kunne ikke lade være med at smile svagt
Han nikkede og så kort rundt, " okay, så går jeg ikke, men når du siger jeg skal gå, så gør jeg det med det samme" sagde Mike og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:46 pm

Will slipper forsigtigt hans arm og går et skridt tilbage "tak .." sagde han kort og satte sig i en lille mørke blå sofa "bare sæt dig .." Sagde han i et smil og tog en cola fra et lille køleskab ved siden af sofaen "Vil du have?" Spurgte han så og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:49 pm

Mike smilte svagt og gik over og satte sig
Han sørgede dog for ikke at sætte sig på tæt på Will og så på ham igen og rystede på hovedet, " nej tak, drik du bare jeg behøver ikk" sagde han og smilte svagt igen, han tippede lidt nervøst med sin ene fod og fugtede sine læber
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:54 pm

Will ser på dig "Jeg har flere .. Du må altså gerne" sagde han stille og rakte ham Cola'en, han var stor drikker af cola, men det var mest fordi han ikke brød sig om Kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:58 pm

Mike tænkte lidt, men smilte så svagt og tog stille imod colaen
Han holdte den i begge sine hænder og bed sig i læben, han var ikke så vant til at sidde og snakke meget med lærende og slet ikke at sidde på deres kontor helt alene, det var derfor hans fod nervøst tippede og Mike fugtede sine læber igen
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 11:10 pm

Will så lidt på hans ben og lagde så hånden på hans knæ for at stoppe ham i at vippe med foden, Men han fjernede den så hurtigt da det kunne virke stødende eller ligne at han rørte ham, han knugede hænderne og tog ikke selv en cola "Bor du her i nærheden?" Spurgte han så og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Mike

Mike


Join date : 05/11/09
Alder : 29
Født : I Frankrig, den 24. Februar 1992

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 11:13 pm

Mike rødmede svagt over at Will rørte ham på benet og bed sig i læben
Men det forsvandt hurtigt da Will tog sin hånd til sig igen, Mike så på ham og rystede på hovedet, " nej jeg bor i Brooklyn med min mor og storesøster, hvad med dig?" spurgte han nysgerrigt og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com
Will

Will


Join date : 05/10/09
Alder : 29
Født : D. 1. maj. 1990

Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 06, 2009 11:22 pm

Will ser på ham og tænker lidt "Jeg bor i bronx i en Lejlighed .." sagde han stille og kom igen tanke om at han var lære "Ehm .. " han prøvede at finde noget at spørger om som var noget med skolen at gøre, men han havde ligsom kun spørgsmål der var noget med privat livet at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Prøver at følge et nyt beat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at følge et nyt beat   Prøver at følge et nyt beat - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Prøver at følge et nyt beat
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NY Talent School :: NY School of the Arts :: Skolegården-
Gå til: