NY Talent School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til NY School of the Arts. Har du talentet? Og lidenskaben?
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Første gang jeg skal undervise på denne her skole

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 23, 2009 7:49 pm

"Jeg er bare ikke vant til at folk høre mig synge" Sagde hun genert og tog den ene mikrofon.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 2:59 pm

"Bare rolig jeg er sikker på du kan synge fantastisk" sagde hun glad og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 3:18 pm

Hun smilede skævt.
"Øhm, hvornår skal jeg starte?"
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 6:38 pm

Hayley smilede
"Jeg nynner du synger er du klar.. 1234"
Og hun begyndte og nynne
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 11:20 am

Hun begyndte stille synge. Lukkede øjnene halvt i for at koncentrere sig.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:18 pm

Hayley nynnede stadig og nikkede med hovede da hun sang
Hayley kiggede på hende..Hun smilede imens hun nynnede
og kunne godt lide Malie
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:05 pm

Malie sang færdig og smilede svagt. Åbnede øjnene helt og så på Hayley.
"Øhm" Var det eneste hun kunne sige.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 2:40 pm

Hun klappede og smilede til hende
"Det var rigtig godt" hun kiggede på kort rundt men så så på Malie igen

//Sorry havde helt glemt emnet xD //
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeOns Nov 04, 2009 10:28 am

Malie smilede lidt genert.
"Tak" Mumlede hun stille.

//Helt ok xD//
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeOns Nov 04, 2009 3:04 pm

Hayley smilede og nikkede kort
"Vil du prøve igen..Heller holde pause"
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeOns Nov 04, 2009 3:15 pm

"Jeg tror gerne jeg vil holde en pause" Sagde hun og smilede skævt.
Hun var ikke vild med at synge foran andre.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeTors Nov 05, 2009 8:51 pm

Hun nikkede og smilte skævt
"Så hold du en kort pause så skriver jeg sangen ned på et papir" hayley smilede skævt
og rejste sig for at gå ind og hente noget papir
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeTors Nov 05, 2009 9:40 pm

Hun smilede og satte sig ned på gulvet med krydsede ben.
Begyndte at nynne og tromme i gulvet.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeTors Nov 05, 2009 9:41 pm

Hayley gik ud til de ander og snakkede kort med en fra bandet
hayley smilte og gik over og satte sig ved bordt og skrev sangen ned
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeTors Nov 05, 2009 9:48 pm

Hun stoppede med at synge og begyndte at slå vildt i gulvet. Havde fået en god rytme i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeTors Nov 05, 2009 10:07 pm

Hayley så smiende hen på hende
men skrev bag efter færdig
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeTors Nov 05, 2009 10:28 pm

Hun blev bare ved med at tromme selvom det kunne høres inde i det andet lokale.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Alfrida

Alfrida


Join date : 09/11/09
Alder : 29
Født : 14. feb. Valentinsdag. 1992

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeOns Nov 11, 2009 2:40 am

Alfrida sad nede bagerst i lokalet med et par hørebøffer i øre og et kladehæfte foran sig, hun sad og tegnede et par grimt tegnet mennesker og lidt kruseduler, hun vippede svagt med foden og anstregte sig meget for ikke at synge med på sangen så hun ikke forstyrede undervising, hun havde faktisk ikke en gang lagt mærke til at de havde fået ny lærer, hun bogstavligt talt fulgte ikke med i undervisningen.
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeOns Nov 11, 2009 3:28 pm

Malie gik tilbage til de andre i det andet lokale, en smule rød i hovedet. Hun var langt fra den bedste sanger, de fleste var meget bedre end hende og hun havde alligevel fået lov til at synge af den nye lærer.
Hun lagde mærke til en pige bagerst i lokalet som man tydeligt kunne se, ikke fulgte med i undervisningen.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Alfrida

Alfrida


Join date : 09/11/09
Alder : 29
Født : 14. feb. Valentinsdag. 1992

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeOns Nov 11, 2009 9:02 pm

Alfria mimede svagt med på sangen og smilte lidt over en yderst grim tegning hun havde tegnet, ja men kunne i hvert fald ikke kalde hende en tegner, Hun så så op og så til sin overaskelse de havde fået ny lærer, Hun havde troet de havde haft den samme lærer, ham der altid kun snakkede, men nu blev hun pludseligt mere opmærksom og tog derfor også musikken ud af ørende.
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeTors Nov 12, 2009 4:07 pm

Malie smilede stort over pigens reaktion, på den nye lærer. Hun havde selv fået at vide, den gamle lærer hele tiden snakke og dårlig nok lærte dem sang eller musik.
Hun gik hen til pigen. "Hun hedder Hayley" informerede hun pigen og smilede venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Alfrida

Alfrida


Join date : 09/11/09
Alder : 29
Født : 14. feb. Valentinsdag. 1992

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeTors Nov 12, 2009 8:50 pm

Alfrida smilte og så hen på læren i det hun sagde hendes navn "Nice, endelig fik vi også en ny lære" sagde hun og så på hende, hun rejste sig og rakte hende hånden "Alfrida" præsenterede hun sig.
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeTors Nov 12, 2009 9:21 pm

Malie tog Alfridas hånd og rystede den let. "Malie" Præsenterede hun sig og slap så hendes hånd. "Var den anden lærere da dårlig?" Spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Alfrida

Alfrida


Join date : 09/11/09
Alder : 29
Født : 14. feb. Valentinsdag. 1992

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 2:08 pm

Alfrida rystede svagt på hovedet og så på hende "Nej, hun var ikke dårlig .. bare ekstrem kedelig" sagde hun så og sukkede, hun så lidt over på den nye lærer og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 2:47 pm

Malie skar grinende en grimasse. "Der er ikke noget værre end kedelige musiklærere!" Grinede hun. Holdt hurtigt op og smilede til pigen. "Er du ny her på skolen?"
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første gang jeg skal undervise på denne her skole
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Første dansetime
» Kom godt i gang

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NY Talent School :: NY School of the Arts :: Musik-
Gå til: