NY Talent School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til NY School of the Arts. Har du talentet? Og lidenskaben?
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Første gang jeg skal undervise på denne her skole

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTirs Okt 20, 2009 10:45 pm

Dato: 20. Oktober
Dag: Onsdag
Tid: 12.00
Sted: Skolen
Vejr: Solskin
Årstid: Efterår
Omgivelser: Klassem
Påklædning: http://images.askmen.com/photos/paramore-josh-hartnett-rihanna-and-laura-bell-bundy-visit-mtv/8991.jpg


Hayley kom ind i klassen hun kiggede lidt rudt og smilede
"Hej alle sammen jeg hedder Hayley og jeg er jers nye musik lære" hun smilede
og gik op til en tavle og skrev sit navn og vendte sig om mød dem
"Jeg vil rigtig gerne vide hvad i hedder og hvad for noget musik i vil lære" sagde hun med et smil
"Så er der en der vil starte" hun kiggede rundt på dem der var i klassen og gik over og satte sig på en stol
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeOns Okt 21, 2009 3:32 pm

Malie så sig omkring. Da ingen rakte en hånd i vejret gjorde hun det selv. Smilede til den ret unge lærer. Hun så ikke ud til at være ret meget ældre en hende selv eller nogen af de andre elever i lokalet.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 3:14 pm

Hayley smilede og kiggede rundt
og smilede til pigen "Ja" sagde hun med et smil
og pegede hurtigt på pigen
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 3:17 pm

"Jeg vil gerne prøve at lære New Age musik eller rock musik. Eller måske lave min egen genre" Sagde hun og trak på skulderne og smilede stort til læreren. Hun virkede rigtig flink og hun var sikkert helt vildt god.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 3:20 pm

Hayley smilede stort
"Okay fedt jeg spiller selv rock og har taget noget musik med mig og mit bandt har lavet"
hun smilede og tog cden frem "Noge der vil høre" sagde hun med et smil og kiggede over på pigen
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 3:23 pm

Hele klassen nikkede og mumlede begejstrede. De ville gerne høre hvad den nye musiklærer spillede for noget og det var sikkert godt, for ellers havde skolen ikke ansat hende. Sådan var det med alle lærerne.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 3:27 pm

Hayley smilede
"Nice" hun gik over og satte cden på
og vendte sig om mod klassen da den begyndte


https://www.youtube.com/watch?v=kqJEGIaQwP8&feature=related
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 3:34 pm

Da sangen var slut klappede alle begejstrede. Det lød helt vildt godt og det var hverkem for hårdt eller blødt, for sødt eller for stækt. Bare helt perfekt. Hun så imponeret op på læreren og spurgte: "Er det dig der synger?"
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 3:38 pm

Hayley smilede og nejede for sjov
"Tak..Ja det er mig der synger" sagde hun med et smil til pigen
Da en dreng spøger "Hvad hedder jers band"
"Det hedder Be cool" sagde hun med et smil og kiggede kort på drengen
"Hmm i ville gerne lære rock hvad siger i til og lære en af mine sange" sagde hun med et smil og satte sig på en stol
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 3:42 pm

Hun rynkede lidt på næsen og samlede sine øjenbryn et kort øjeblik. Så rakte hun igen hånden op. Hun var fast besluttet på at opføre sig ordenligt på skolen for ellers ville de tage stupendiet fra hende.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 3:45 pm

Hayley kiggede på pigen
"Ja" sagde hun kort og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 3:47 pm

"Først skal du ikke kende vores navne? Og andet skal du ikke høre hvad vi kan først?" Spurgte hun nysgerrigt og så rundt på de andre elever. Hun vidste ikke om de delte samme mening som hende, men hun var vant til bare at være ærlig og åbne sin mund.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 3:51 pm

"Jo selfølig skal jeg det men det er også bare så jeg ved hvad for noge musik jeg skal lægge til side
men jeg vil først gerne vide hvad i hedder" sagde hun med et skævt smil "Du kan starte med og sige hvad du hedder" sagde hun til pigen og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 3:54 pm

"Jeg hedder Malie Sandra Mahoney" Fortalte hun og smilede svagt. "Jeg er ny ligesom dig og på kontoret skal du have en lille historie om min tidligere skole og mig" Mumlede hun.
På den gamle skole kom hun enten ikke til timerne eller svarede ikke når lærerne eller vikarene spurgte hende om noget.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 3:59 pm

Hayley nikkede og smilede svagt
"Når det histore har jeg fåret af vide..Når men det er også lige meget men malie hvad kan du spille på
synge eller" hayley smilede til hende


//Logger af//
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 8:02 pm

"Jeg spiller spiller trommer, guitar, violin, klaver, harpe og lidt bas og jeg kan synge det meste, men arbejder meget med min stemme" Fortalte hun og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 8:12 pm

Hayley nikkede "Hmm det lyder godt"
Hayley kiggede over på døren "Jeg har taget gæster med" hun kiggede stadig på døren da hendes band kommer ind
"Hejsa" sagde de med et smil "Okay det her er så drengen fra banted og de skal hjølpe dem der skal spille
på trommer,bas guitar og så vider..Og ja kunne godt tænke mig og øve med Malie og den sang i skal lære har de her
drenge vaglt og vi vil synge den i en langsom víson" Hayley gik over og gjoder klar til og synge


https://www.youtube.com/watch?v=M8DerPLETZg
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 8:17 pm

Malie så overrasket på drengene og Hayley. Hun plejede aldrig at synge foran folk og når hun endelig sang plejede hun at blive rød i hovedet. Det eneste tidspunkt hun følte sig godt tilpas i var når hun dansede eller spillede på harpe.
Hun bed sig i underlæben og pillede lidt ved sit lidt slidte blonde hår. "Hvad skal jeg synge?"

//OMG!! Taylor er med i den video xD//
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 8:24 pm

Hayley smilede til hende "Den her bare rolig vi går ind ved siden af så de ander også får lidt ro" hun smilede
"123" de begyndte og synge hayley lukkede øjene og sang imens de spillede


//Haha Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 8:29 pm

Malie lukkede øjnene halvt i og lyttede koncentreret til det Hayley sang. Hun skildrede ordene fra musikken og gemte dem i sin hukommelse. Hun havde altid været god til at huske tekster første gang hun hørte dem, men det var ikke noget hun lagde mærke til. Det var meget naturligt for hende at gøre. En tanke strejfede kort hendes tanker. Hendes mor, far, søskende, John oh Suzanna ville være stolte over hende lige nu.

//Logger nu. Skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeTors Okt 22, 2009 8:33 pm

Hayley åbnede øjene og sangen sluttede
hun kiggede rundt i klassen og så hen på Malie "Når Malie er du klar" sagde hun med et svagt smil

//Ses Smile//
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeFre Okt 23, 2009 3:25 pm

Malie spærrede øjnene op og så overrasket på Hayley.
"Øhm.. Det tror jeg"
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeFre Okt 23, 2009 6:14 pm

Hayley smilede og gik over og åbnede døren ind til et øve rum hvor man kun synge
hun tog to mikrofoner frem og gjorder klar til hun kunne side ved siden af sammen med hende
hun lavede et nik med hovedet som tegen på hun skulle komme da det var glas vægen ind til det rum var lavet af
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeFre Okt 23, 2009 6:27 pm

Maie gik med ind i rummet og så usikkert på hende.
Da hun gik ind i rummet var hun faktisk ved at snuble og falde over sine egne fødder.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitimeFre Okt 23, 2009 7:34 pm

Hayley smilede "Du behøver ikke og være usikker den er meget nem" lovede hun og smilede tl hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første gang jeg skal undervise på denne her skole Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang jeg skal undervise på denne her skole   Første gang jeg skal undervise på denne her skole I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første gang jeg skal undervise på denne her skole
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Første dansetime
» Kom godt i gang

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NY Talent School :: NY School of the Arts :: Musik-
Gå til: