NY Talent School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Velkommen til NY School of the Arts. Har du talentet? Og lidenskaben?

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hos Angel..

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Dominic

Dominic

Født : Frankrig.

Hos Angel.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 2:16 am

"Jamen vil gerne passe lidt mere på dig, men skal nok" sagde han og gjorde det lidt hurtigere, men stadig beskyttende nok til ikke at gøre for ondt. Han elskede hende virkelig højt for at hun ville gøre det her. Han ville gerne vise hende sin taknemlighed, men vkunne kun tilbyde det her.
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel

Født : Frankrig

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 2:20 am

Hun stønnede let og kunne godt mærke at det måske gjorde en smule mere ondt. Men hun brokkede sig ikke, hendes krop skulle også lige vænne sig til det. Og det kunne det jo ikke, kun hvis den kom igennem det. Hun fugtede let sine læber og kyssede ham derefter på halsen.
Dominic

Dominic

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 2:26 am

Han ville ikk gøre det hårdere eller hurtigere, men ville prøve at se om hu nfik megeet ondt hvis han fik den helt op i hende. Han pustede ud en gang og fik den så helt op i hende, men langsomt og blidt så det ikk var så hårdt. Han ville gerne være en blid mand i starten, men hvis de blev ved med at gøre det så kunne han måske gøre det hurtigere og hårdere.
Angel

Angel

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 2:36 am

Hun stønnede og tog en dyb indånding. Hun havde virkelig nydt det, og hun kunne mærke at hun bare havde mere og mere lyst til at være sammen med ham. Hun fugtede let sine læber og så på ham dybt i øjnene, hun ville føle sig tæt til ham imens at de gjorde det. Og da han havde trukket den helt op i hende, havde hun kunne mærke at det løsnede en smule.
Dominic

Dominic

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 2:41 am

Han nød det og håbede at hun blev udviget mere og mere så det kunne være lidt hårdere og hurtigere, men ville gøre det stille og roligt, men stadig helt op i hende i starten. Han smilte og kyssede hendes hals, men slikkede ham let på halsen og blev ved. Han fik den hele tiden op i hende og så på hende med et nydelses smil.
Angel

Angel

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 2:43 am

Hun smilte langsomt, men pludselig blev der ringet på døren og hun frossede helt fast. Hun fugtede let sine læber og så på ham. Hendes forældre kunne da ikke allerede være hjemme..!? Hun prøvede langsomt at sætte sig op, men var svært når han var ovenpå hende. Hun kunne høre at døren blev låst op nedenunder.
Dominic

Dominic

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 2:45 am

Han så på hende og kom ud af hende og hviskede hurtigt "Shit!" sagde han og fik hendes tøj over til hende og var allerede igang med at få tøj på. Ligenu var han lidt panisk og så på hende "må de godt vide at jeg er her?!" spurgte han og så på hende.

//skal logge, skrives ved senere? d: //
Angel

Angel

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 2:47 am

"Selvfølgelig.." grinte hun stille, "bare ikke noget omkring hvad vi laver.." sagde hun stille og tog hurtigt sit tøj på. Hun rejste sig op og fugtede let sine læber. Hun redte hurtigt sengen ordentligt, og satte sig derefter på sengen. Hun satte sig op på sengen og tog en af sine bamser der havde været ude i siden xD Hun kastede den hurtigt i hovedet på ham, så han måske kunne kaste den tilbage..? xD
Dominic

Dominic

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 3:21 am

Han fik ikk sagt noget før han fik en bamse lige i fjæset og han havde sin mund åben så han stod og gumlede på en bamses røv.. Han ville grine, men som var ret svært fordi han havde en bamses røv i munden, men fik den ud og tørte den af i sin trøje og kastede den tilbage med et grin. "Fint nok, tror nok heller ikke de vil tage det godt at du siger: "hej mor og far! tja mig og dominic vi var lige ved at elske med hinanden.." han grinte lidt over det og synes at det lød ret wierd, men sjovt i hans hovede.
Angel

Angel

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 3:42 am

Hun grinte muntert og trak på skuldrende. "Jeg tror lige at jeg vil tænke lidt over den" smilte hun skævt. Hun hørte nogen gå op af trappen og hun fugtede let sine læber. Hun så lidt på sin bamse og sukkede. "Lille lille Bamse du.. giv mig et lille råd til at du'" hun grinte lidt og rystede på hovedet. Lige efter blev døren åbnet og en gammel dame kom til syne. Hun var vist kun deromkring de 60 år og smilerynkerne stod klart om hendes blå øjne. "Min lille Engel!" sagde hun roligt og med et skævt smil. Angel smilte med det samme stort, "mormor!" sagde hun glad. Hun rejste sig op og gik over til denne gamle dame. Men det lod dog til at denne dame holdt sig meget godt. "Mhh.. hvor er det lang tid siden!" smilte Angel stort og tog armene om hende. "Hvad laver du her?" spurgte hun langsomt. Mormoren smilte blidt, "jeg ville bare lige forbi og sige hej.. jeg er lidt kommet her til byen" sagde hun roligt.
Dominic

Dominic

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 3:49 am

Han så overrasket på den gamle dame, men smilte og gik over og rakte hånden frem imod hende "Dominic. Jeg var Angels barndomsven dengang hende og jeg var små" smilte han og så på den gamle dame som var hendes mormor. Han syntes godt nok hun holdte sig i god form! Men han smilte bare og så på mormoren med et stort og venligt smil. Han havde stadig et mærke fra hendes kys på halsen, men fik heldigvis gemt det ved at få hevet trøjen op over halsen. Han så på de to og vidste at de var glade for at se hinanden.
Angel

Angel

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 3:56 am

"Åh ja, jeg genkender dig godt" smilte den gamle dame stille og rakte hendes hånd imod ham. Hun trykkede hans hånd og så på dem. "Hvor er de dog blevet kønne begge to, det må jeg sige" hviskede hun blidt. "Det er godt at I to holder sammen!" sagde hun, som en god gammel dames visdom. "Nå.. jeg har efterladt en dåse af de småkager I to var så vilde med dengang" smilte hun blidt og så på Angel. "Jeg er nødt til at smutte videre, men jeg kommer nok på besøg en anden dag" sagde hun roligt. Hun vendte sig om imod Dominic med et blidt smil. "Lille ven.. bliv ved med at holde fast i min Engel.. det er ikke hver dag at man er så heldig at finde sådan en sød skabning" smilte hun blidt. "Mormor!" grinte Angel og følte sig rørt. Mormoderen grinte, "så, nu skal jeg nok gå så i kan få lidt ro" smilte hun blidt. Hun tog armene om Angel, "vi ses en dag igen" blinkede hun let, før hun gik ud af værelset.

Angel sukkede og smilte langsomt til Dominic. Hun rødmede en smule. "Hun kunne se det.." sagde hun roligt og så på ham. "Hun kunne se at vi havde noget sammen.." hun grinte lidt og rystede på hovedet. "Hun er ikke så blind som det ser ud.." sagde hun roligt og gik derefter over til ham. "Men hvor er det dejligt at jeg ikke behøver at fortælle hende alle detaljer.." hviskede hun blidt.
Dominic

Dominic

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 4:00 am

"Det er godt for jeg husker skam også dig.." smilte han, men rødmede ekstremt og så på hende "..det skal jeg skam nok" smilte han og så mormoren da hun gik ud af døre. Han sukkede og var helt rød i hovedet "Tja det er da en lys side OG en til lys side at hun har de overdejlige smpkager!" grinte han, men kyssede hende blidt "men vil hellere smage dine dejlig bløde læber.." smilte han og så på hende "gjorde det egentlig ondt? Var det meget eller lidt det gjorde ondt?" spurgte han og så på hende.
Angel

Angel

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 4:03 am

Hun gritne let, "vi kan gå ned og se om de er friskbagte..?" spurgte hun langsomt og smilte skævt. "Jamen, jeg kan ikke helt beskrive det søde.." sagde hun roligt. "Jeg nød det må jeg indrømme, men alligevel.. det gjorde en smule ondt, men du løsnede mig" smilte hun blidt og så ham i øjnene. Hun kyssede let hans hals, "men jeg har sådan stor lyst til dig lige nu.. men vi er også nødt til at passe på" smilte hun blidt. "Tænk nu hvis der kommer flere forstyrrelser..?"
Dominic

Dominic

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 4:09 am

"Tja det er så rigtigt!" grinte han. Han så på hende "fair nok, men er da glad for at jeg fik løsnet dig.." smilte han og flettede fingre med hende. Han tænkte lidt over det og det ville ikke være fedt hvis nogen bare fandt dem midt i at.. elske.. Han så på hende "næste gang kan det være hos mig? jeg bor jo alene.." smilte han og kyssede hende blidt "men jeg har også en kæmpe lyst til diig.." sagde han,
Angel

Angel

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 4:18 am

Hun rødmede let da han fortalte at han også havde lyst til hende. Hun fugtede let sine læber og så lidt på ham. "Mhh.." hun smilte skævt. "Du kan jo få mig.. hvis du vil..?" hviskede hun let. "Hvis du tør at binde dig til mig.. hvis du tør at se mig i øjnene og svare mig.. vil du komme sammen?" smilte hun blidt. Hun syntes at det måske var lidt underligt at det var hende der spurgte. Det var normalt drenge der spurgte piger, men alligevel. Hun syntes at det gik lidt langsomt, og han havde overhovedet ikke vist nogen tegn på overhovedet at spørge.
Dominic

Dominic

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:40 am

Han rødmede, men svarede roligt ogg med det samme "der er ingen andre jeg hellere vil binde mig med.. så ja jeg vil godt komme sammen" smilte han holdte om hende, men lagde en hånd på hendes baghovede og lod hendes læber møde hans egne læber. Lige nu ville han bare holde om hende.. Han havde jeg selv været ret dum ikk at spørge om hun ville blive hans, men nu var han hendes og hun var hans! Han nød at være tæt på hende og binde sig med hende, hvad kunne nogensinde blive bedre? Intet!
Angel

Angel

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:23 pm

Hun legede let med hans læber i et minut, før hun langsomt slap det. "Skal vi ikke gå nedenunder..?" spurgte hun langsomt og så ham i øjnene. "Så kan vi se filmen færdig" grinte hun muntert og fik ham langsomt til at slippe hende.
Dominic

Dominic

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:44 pm

han smilte og flettede stadig fingre med hende "okay.." smilte han og gik over ttil trappen "så kan vi også nyde din mormors småkager!" grinte han og gik ned af trappen med hendes hånd i hans.
Angel

Angel

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:51 pm

Hun grinte let, "yearh.." sagde hun roligt og gik ned af trapperne. Hun gik ind i køkkenet for denne dåse småkager var. Hun tog dåsen og gik derefter ind i stuen med ham. Hun grinte muntert, "hun har godt nok lavet meget.." sagde hun roligt og lod deres læber mødes. "Også kan vi nyde dem i meget lang tid.."
Dominic

Dominic

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:54 pm

"Hehe det skal nok blive hyggeligt" smilte han og nød da deres læber mødtes. Han tog hurtigt en og spiste den 2mhm den smager som i gamle dage.." grinte han og satte sig i sofaen og klappede ved hans side og smilte til hende.
Angel

Angel

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 1:16 am

Hun astte sig ned ved siden af ham med et skævt smil. Hun tog en småkage og bed et stykke af dem. "Mhh.. du har ret" grinte hun muntert. Hun startede filmen igen og så på ham. "Nu har du bare at passe på mig" smilte hun drilsk, selvom at gysere ikke rigtig skræmte hende.
Dominic

Dominic

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 1:59 am

Han smilte fjoget og så på hende "skal jeg nok!". Han grinte og tog en småkage til og holdte om hende og prøvede ta koncentrere sig så godt han kunne om filmen og tog en småkage nogle gange. Han håbede de kunne se filmen færdigt hvilket ville være skønt fordi så kunne han snakke med hende igen, men ligenu ville han lade hende se den filmen i fred.
Angel

Angel

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 2:20 am

Hun smilte blidt til ham og så på filmen, det var bare lidt svært. Hun fugtede let sine læber og sukkede, "kan du heller ikke koncentrere dig..?" spurgte hun langsomt og så på ham. Hun så sig lidt omkring og derefter også på ham.
Dominic

Dominic

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 2:41 am

"nej.. Jeg tænker for meget på dig!" smilte han og kyssede hende blidt, han mente seriøst han tænkte kun på hende. Han smilte og ville faktisk kun koncentrere sig om hende og ikk filmen. Han kyssede hendes hals, men fjernede sine læber for at spise en småkage.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hos Angel..   Hos Angel.. - Page 3 I_icon_minitime

Hos Angel..
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NY Talent School :: New York :: Brooklyn-
Gå til: