Hun smilte blidt til ham imens at hun så på filmen. Hun tog et bid af sin pizza og det blev op til flere bider. Hun elskede at æde pizza sammen med en, det var altid så hyggeligt fordi at det netop også smagte så godt. Hun fugtede let sine læber imens at hun havde sit ene ben over hans. Sådan så det var lidt mere hyggeligt at se på filmen.
Dominic
Emne: Sv: Hos Angel.. Tors Okt 15, 2009 3:38 pm
Han smilte og holdte om hende. Han tog op til flere bidder af sin pizza og elskede at æde pizza med hende, det var altid så hyggeligt! Han blev færdig med et pizzastykke og kyssede hendes en gang på halsen og tog så et nyt stykke og så videre på filmen.
Angel
Emne: Sv: Hos Angel.. Tors Okt 15, 2009 3:55 pm
Hun fniste lidt af det han gjorde og smilte skævt. Hun havde virkelig nydt det og hun nød stadig at være ved siden af ham og se film. Hun tog endnu et stykke af pizzaen og fugtede så let sine læber. "Mhh.." sagde hun roligt og så op på ham. "God film.." grinte hun let, selvom at filmen stadig var igang og ikke engang var halvejs.
Dominic
Emne: Sv: Hos Angel.. Tors Okt 15, 2009 4:01 pm
Han smilte og nussede hendes mave "tja efter min mening så kan man ikke finde nogen bedre gyser film eller splatter, men det er kun min mening" smilte han og så på hende "pizzaen er god." smilte han skævt, men så på filmen igen og smilte skævt, men mere og mere lige xD
Angel
Emne: Sv: Hos Angel.. Tors Okt 15, 2009 5:39 pm
Hun smilte blidt og pausede filmen. "Undskyld.. jeg kan bare ikke koncentrere mig når du er her.." hviskede hun let og kom til at rødme lidt af det.
Dominic
Emne: Sv: Hos Angel.. Tors Okt 15, 2009 5:54 pm
Han så smilende på hende og kyssede hende "det er godt.. kan jeg heller ikke" hviskede han og kyssede hendes hals. Han holdte om hende og så på hende og rødmede svagt "jeg kan ikke koncentrere mig om andet end dig..2 hviskede han i hendes øre med et lille kærligt kys på hendes læber.
Angel
Emne: Sv: Hos Angel.. Tors Okt 15, 2009 6:43 pm
Hun smilte lidt skævt, "vil du ikke med op på mit værelse..?" spurgte hun langsomt og så indgående på ham. Hun ventede egentlig ikke på svar, rejste sig bare op og tog fat i hans hånd. "Så kan vi måske finde på noget andet at lave.. noget der er meget hyggeligt" hun blinkede let til ham.
Dominic
Emne: Sv: Hos Angel.. Tors Okt 15, 2009 6:46 pm
Han var allerede oppe og så på hende "der kan vi sagtens finde på noget.." hviskede han og kyssede hende på halsen og gav hende et sugemærke. Han var utrolig interesseret i at se hvordan hendes værelse så ud. Han så på hende med et charmerende og frækt glimt i øjnene.
Angel
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 12:49 am
Hun smilte skævt og gik op af trapperne imens at hun stadig havde ham i hænderne. Hun fugtede let sine læber og så på ham med et blidt smil. Hun åbnede op for hendes værelsesdør. Hendes værelse meget stort, og renligt. Men man lagde nok mest mærke til hendes drømmeseng. Der var en kæmpestor madras, en af de blødeste og bedste man kunne finde. Der var en masse puder ovenpå hinanden. Og det hvide slør så meget tiltrækkende ud.
Dominic
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 12:56 am
Han lagde med det samme mærke til hendes seng. Han kunne regne ud hun havde en ordenlig blød madras, med en masse puder og med et slør?! Han smilte og holdte om hende "fedt værelse og.. total fed seng..." smilte han og kyssede hende blidt og holdte om hende imens han gik nærmere sengen med et smil bag kysset. Han så hende i øjnene og holdte om hendes talje og blev ved med at gå tættere og tættere på sengen.
Angel
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 1:29 am
Hun smilte skævt og kunne godt mærke hvad det var han egentlig var ude efter, og hun var vild med det. Hun smilte en smule skævt og legede vildt med hans læber, imens at de stadig gik tættere på sengen. "Mhh.." hun stoppede langsomt deres kys og så på ham, "vi kommer til at hygge os ikke..?" smilte hun skævt. "Men der er så varmt.." hviskede hun. "Tag mit tøj af.."
Dominic
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 1:33 am
Han hviskede let "vi kommer til at ha' det utrolig hyggeligt.." smilte han stille og tog stille hendes tøj af da hun bedte ham om det. De var nået til sengen og han så på hende "puha hvor er det varmt.. tager lige mit tøj af.." sagde han og fik det hele af. Han lagde hende på sengen og han lagde sig lidt på hende og kyssede hende blidt "det her skal nok blive hyggeligt.. ikke også..?" smilte han med et glimt i øjet og så på hende.
Angel
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 1:37 am
"Selvfølgelig" smilte hun skævt og tog armene om ham. "Og jeg tror aldrig jeg kommer til at fortryde dette.." hviskede hun frækt i hans øre, før hun langsomt tog dynen over dem og derefter tog hånden ned imod hans underbukser. "Men giv mig nu.. lidt mere at nyde.." fniste hun let og kyssede ham på halsen.
Dominic
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 1:40 am
"Kommer jeg heller ikk til..!" smilte han og hviskede det. Han tog sin hånd ned til hendes trusser og gav hende finger lidt og håbede hun nød det lige i starten, men der skulle nok komme mere.. Som var mere vildt! Han så på hende og kyssede hendes pande og ned imod hendes læber med et smil bag det kys.
Angel
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 1:44 am
Hun smilte skævt og bed sig let i underlæben da det var han gav hende finger. Hun nød det virkelig og blev en smule tændt af det. Hun spredte let sine ben, så han kunne komme bedre til og så det kunne blive lidt mere nemt for ham.l
Dominic
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 1:48 am
Han blev ved og blev selv tændt af at se på hende. Han stoppede hurtigt og så på hende "må jeg spørge om noget?.." han så lidt tænkende ud og tænkte over om han skulle spørge og gjorde det alligevel "er du jomfru eller?" spurgte han og gjorde det langsomt og blidt.
Angel
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 1:51 am
Hun rødmede let, hun havde ikke regnet med at han ville spørge om det. "Ja.." sagde hun langsomt og fugtede sine læber. Hun havde følt sig så sikker, da de havde været sammen før. Men nu kunne hun godt mærke at hun blev en smule nervøs omkring det. Hun var jo jomfru, så var hun jo ikke sikker på om det ville blive godt eller.. det bare ville gøre ondt.
Dominic
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 1:54 am
Han blev lidt overrasket og så på hedne "åh.. så skal jeg nok være blid så det ikk gøre nær så ondt eller.. det håber jeg.." sagde han og fortsatte med at give hende finger fordi det ville være bedre hvis hun var våd end hvis hun var tør. Var hun helt tør ville det jo nok gøre ekstremt ondt..
Angel
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 1:57 am
Hun fugtede let sine læber og blev meget hurtig våd. Hun tog en dyb indånding og så på ham. Hun rødmede stadig en smule, men forholdte sig tæt ind til ham.
Dominic
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 2:00 am
Han kunne mærke på hendes fingre at hun var våd. Nu skulle han til det, han tog sine fingre ud og bevægede sig ovenpå hende "tilgiv mig hvis det gør ondt.." sagde han og fik den blidt ind, men det kunne jo sagtens gøre ondt fordi hun var jomfru og snæver i starten.
Angel
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 2:02 am
Hun bed sig hårdt i læben da han gjorde det og så ham i øjnene. "Jeg stoler på dig til at du kan passe på mig" hviskede hun blidt og holdte ham tæt ind til sig. "Jeg elsker dig" hviskede hun blidt i hans øre. Hun kunne godt mærke at det gjorde en smule ondt, men det var ikke ligeså værst som hun egentlig troede at det var.
Dominic
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 2:03 am
"Er jeg glad for at du gør.." sagde han og anstrengte sig for ikk at gøre det hårdt. Han fik den lidt ud, men fik den ind i hende igen og kyssede hendes hals "elsker også dig.." sagde han og blev ved og håbede at smerten ville falde jo længere tid de gjorde det.
Angel
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 2:05 am
Hun kom til at stønne en smule imens at det skete. Hun kunne føle at hun havde det virkelig godt imens at han gjorde det. Selvom at det måske gjorde en smule ondt i underlivet, kunne hun alligevel godt lide det. Hun følte sig lykkeligt i nærheden af ham.
Dominic
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 2:08 am
Han nød hendes støn og fik den længere op i hende. Han kunne godt se at det gjorde ondt, men at hun sammentidig nød det, hvilket han også gjorde. Det var hans første gang og han nød det fuldt ud og var utrolig lykkelig at hun var den første han gjorde det med!
Angel
Emne: Sv: Hos Angel.. Lør Okt 17, 2009 2:09 am
Hun så på ham, "lidt hurtigere.." hviskede hun let, da hun mente at hun sagtens kunne klare det. Hun håbede at han stadig ville prøve at passe lidt på hende, men alligevel gøre det lidt mere tilfredsstillende for ham. Det skulle ikke kun være for hende.