NY Talent School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til NY School of the Arts. Har du talentet? Og lidenskaben?
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Øvelse eller afslapning?..

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Angel

Angel


Join date : 13/10/09
Født : Frankrig

Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse eller afslapning?..   Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 10:55 pm

"Hmm .. I centrum af NY" smilte hun blidt til ham og lænede sig lidt ind til ha. Hun kyssede ham let på halsen, og vildt lidenskabeligt. "Men vi skal nok hygge os.." hviskede hun blidt i hans øre. "Mine forældre er nemlig ikke hjemme" smilte hun skævt og fugtede let sine læber. "Så bliver vi i hvert fald ikke forstyrret.."
Tilbage til toppen Go down
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse eller afslapning?..   Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:01 pm

Han nød hendes læber imod hans hals. Han synes især godt om at hun var alene hjemme "det skal nok blive hyggeligt!" smilte han og kyssede også hendes hals med et smil. Han elskede når hun hviskede ham i hans øre for det beroligede ham utrolig meget "fedt.. Så kan de også vente med at se mig igen" smilte han og så på hende "jeg vil ogs hellere være sammen med dig alene.." smilte han og gav hende et sugemærke på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Join date : 13/10/09
Født : Frankrig

Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse eller afslapning?..   Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:03 pm

Denne gang rødmede hun og så på ham. "Naarjh, se nu der, nu skal jeg gå med halstørklæde" grinte hun langsomt og fugtede let sine læber. "Det hele er din skyld" smilte hun drilsk og med et skævt smil. Hun kunne godt mærke at hun virkelig gerne ville være alene sammen med ham. Så hvorfor overhovedet glippe chancen? Hun tog hans hånd og begyndte at gå over imod skolens udgang så de kunne køre hjem til hende.
Tilbage til toppen Go down
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse eller afslapning?..   Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:09 pm

"Jamen jeg troede godt du ville ha' et sugemærke?" grinte han drillende og kyssede hendes tinding og flettede fingre med hende. Han tænkte lidt "er du i bil eller? Fordi jeg er i bil" sagde han og så på hende, det ville være et problem fordi han ville godt køre sammen med hende, men så kunne han jo bare lade sin bil stå og køre med hende.
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Join date : 13/10/09
Født : Frankrig

Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse eller afslapning?..   Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:14 pm

"Nej, blev kørt i limousinen" smilte hun langsomt. "Så har ikke min bil med.." hun kløede sig let i håret og så på ham. "Men jeg kan da godt køre med dig ikke?" spurgte hun og skævede lidt til ham. Hun fugtede let sine læber og så op på loftet, før de gik ud af udgangen. Hun var helt stille imens at de gik og så ned på sine fødder.
Tilbage til toppen Go down
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse eller afslapning?..   Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:37 pm

"Der ville ikke være noget bedre end at du kørte med mig og at hygge samme nmed dig.. alene!" smilte han og gik ud til sin bil. Han låste den op og holdte døren for hende. Han smilte og glædede sig virkelig til at hygge sig hjemme hos hende, det ville blive så fedt.




//Bare lige så du kan se bilen d: :http://kakashi.joueb.com/images/Skyline%20GTR%20Fast%20and%20Furious%202_t.jpg //
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Join date : 13/10/09
Født : Frankrig

Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse eller afslapning?..   Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:40 pm

Hun grinte let af det han virkelig glædede sig til. Hun glædede sig godt nok også, men hun var god til at holde det tilbage. Hun satte sig ind i bilen og satte sig til rette. Godt nok var det ikke bedre end hendes egen, men hun sagde overhovedet ikke noget til det. Hun havde det hyggeligt nok, så havde hun ikke noget at brokke sig over. Hun smilte langsomt til ham og så så ud af foruden.
Tilbage til toppen Go down
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse eller afslapning?..   Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:50 pm

Han havde sat sig ind og var igang med at bakke. Han drejede og kørte væk og imod hendes hus. Han glædede sig til at se hvordan det så ud, hendes hus.



//Hvem laver? d: //


Sidst rettet af Dominic Ons Okt 14, 2009 11:51 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Join date : 13/10/09
Født : Frankrig

Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse eller afslapning?..   Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:51 pm

// det gør du xD //
Tilbage til toppen Go down
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse eller afslapning?..   Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:52 pm

//Altid mig.. xD men okay d: hvilken by? xD //
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Join date : 13/10/09
Født : Frankrig

Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse eller afslapning?..   Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 15, 2009 12:06 am

// NY ? Oo //
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Join date : 13/10/09
Født : Frankrig

Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse eller afslapning?..   Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 15, 2009 12:06 am

// Brooklyn xD //
Tilbage til toppen Go down
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse eller afslapning?..   Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 15, 2009 12:07 am

//skulle lige til at sige at der var op til flere byer xD //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse eller afslapning?..   Øvelse eller afslapning?.. - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øvelse eller afslapning?..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NY Talent School :: NY School of the Arts :: Øvelokaler-
Gå til: