NY Talent School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til NY School of the Arts. Har du talentet? Og lidenskaben?
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Øver Alene..

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Melanie

Melanie


Join date : 07/11/09
Alder : 27
Født : L.A.

Øver Alene.. Empty
IndlægEmne: Øver Alene..   Øver Alene.. I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 9:41 pm

Dato: 4. Oktober
Dag: Onsdag
Tid: 18.38
Sted: Øvelokalet
Vejr: Støvregn udenfor..
Årstid: Efterår
Omgivelser: Ingen, der er tomt og stille.

Melanie kom gående ind i det store øvelokale. Hun gik med elegante skridt over mod den ghettoblaster der stod i hjørnet. Hun tændte den og begyndte stille at varme op, med nogle sving. Efter opvarmningen gik hun hurtigt i split, bare for lige at strække ud inden hun begyndte. Hun gik over til ghettoblasteren og tændte noget ordenligt musik, med power i. Hun begyndte hurtigt at danse en serie hun selv havde lavet. En blanding af balet, Michael Jackson, Hip Hop og show dance. Hun så intet andet end sin dans, der så så elegant og nem ud hvis man kiggede på. Men bag alt det, lå der næsten 17 års arbejde..
Tilbage til toppen Go down
Cedric

Cedric


Join date : 07/11/09
Født : 1992?

Øver Alene.. Empty
IndlægEmne: Sv: Øver Alene..   Øver Alene.. I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 9:48 pm

Cedric havde stået i døren, i et stykke tid. Han beundrede hendes smukke trin, med stilhed. Hans mørke øjne gled over hende, igen og igen. Hun havde en smidig krop, hun var tydeligvis danser, og havde været det i lang tid. Han kunne fornemme en meget stærk ynde, og kraft i hendes sving. Han smilede forsigtigt. Det var smukt. Han dristede sig til at klappe. Hun havde tydeligvis ikke set ham komme ind.
Tilbage til toppen Go down
Melanie

Melanie


Join date : 07/11/09
Alder : 27
Født : L.A.

Øver Alene.. Empty
IndlægEmne: Sv: Øver Alene..   Øver Alene.. I_icon_minitimeLør Nov 07, 2009 9:54 pm

Melanie fik et chok da hun var stoppet, og en svag klappen havde lydt mellem to hænder, det var ikke hendes egne. Hvem så? Hun vendte hovedet og fik øje på en dreng. Hun kunne ikke lade være med at smile lidt. Så nejede hun: bare for sjov. Hun trak hurtigt hårelastikken ud af håret og så igen på drengen. "Heej." sagde hun forpustet og satte håret op igen, denne gang i en knold.
Tilbage til toppen Go down
Cedric

Cedric


Join date : 07/11/09
Født : 1992?

Øver Alene.. Empty
IndlægEmne: Sv: Øver Alene..   Øver Alene.. I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 11:39 am

Cedric smilede skævt til hende, og hvilede sin hånd på sin nakke. "Du danser godt." sagde han, med en rolig men lidt genert stemme. Han kunne godt lide dansere. Ej Cedric.. Du opføre dig som et barn! Du er snart 18 år! skældte han sig selv ud.
Tilbage til toppen Go down
Melanie

Melanie


Join date : 07/11/09
Alder : 27
Født : L.A.

Øver Alene.. Empty
IndlægEmne: Sv: Øver Alene..   Øver Alene.. I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 12:37 pm

Melanie smilte og var stadig en lille smule forpustet. "Tak," smilte hun og nikkede. Hun kløede sig i nakken og rakte ham hånden. "Jeg er Melanie." præsenterede hun sig selv og så smilende på ham.

//Er bare ikke kreativ o__o//
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Øver Alene.. Empty
IndlægEmne: Sv: Øver Alene..   Øver Alene.. I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 8:20 pm

//Hey Melanie? Husk lige at alt ikke kan være perfekt Wink Fordi hun har danset i 17 år er der stadig plads til en masse fejl. Hvis ikke behøvede eleverne jo ikke jo på skolen, vel? Smile //
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Melanie

Melanie


Join date : 07/11/09
Alder : 27
Født : L.A.

Øver Alene.. Empty
IndlægEmne: Sv: Øver Alene..   Øver Alene.. I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:21 pm

//Hey Malie? Derfor må det gerne være perfekt nogle gange? Altså, jeg har selv danset i et halvt år, irl. Mine trænere siger det ser perfekt ud. Såé. Tror skam godt noget kan se perfekt ud, efter 17 år ;'). Selvfølgelig er der fejl engang imellem, men det var der ikke lige der ;).//
Tilbage til toppen Go down
Cedric

Cedric


Join date : 07/11/09
Født : 1992?

Øver Alene.. Empty
IndlægEmne: Sv: Øver Alene..   Øver Alene.. I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 3:06 pm

// >___<

"Cedric." Han klemte hendes hånd, overvejede et øjeblik at kysse den. Det var kun i hans totalt gammeldags familie man gjorde det. Han smilede skævt til hende. "Jeg gætter at du er her på grund af dans?" Han smilede skævt. "Jegselv er musiker.. Men jeg spiller mest på klaver.."

// Øvelokkalet.. Aha, er der så også nogle instrumenter, eller... Hvad er der i et øvelokale?? ^^
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Øver Alene.. Empty
IndlægEmne: Sv: Øver Alene..   Øver Alene.. I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:59 pm

//Nu er der bare det at det er min side og mine regler! Mener jeg har skrevet et sted at ingen er perfekte. Forresten så har dette rpg ikke noget med virkeligheden at gøre. Så din figur kan sagten lave en masse fejl, selvom du irl danser perfekt. Det ville også være kedeligt hvis din figur kun dansede perfekt. For perfekt er kedeligt//

//Cedric: Der er øvelokaler med alle mulige forskellige instrumenter, men i bestememr selv hvilket i er i Smile //
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Øver Alene.. Empty
IndlægEmne: Sv: Øver Alene..   Øver Alene.. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øver Alene..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Øver til næste Show

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NY Talent School :: NY School of the Arts :: Øvelokaler-
Gå til: