NY Talent School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til NY School of the Arts. Har du talentet? Og lidenskaben?
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Øver til næste Show

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:09 pm

Dato: 20. Oktober
Dag: Fredag
Tid: 11.44
Sted: Øvelokaler
Vejr: Solskin, men også støvregen
Årstid: Efterår
Omgivelser: Ingen
Påklædning: https://media.photobucket.com/image/hayley%20williams/metalical/Hayley.jpg?o=143

Hayley havde taget en trådløs mikrofon med hun sang og havde sæt højt musik i
cd afspspillern og musikken var kun guitar der spiller..Hun begyndte og synge
og prøvede og finde på noget hun kunne gøre til næste show


https://www.youtube.com/watch?v=M8DerPLETZg
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Join date : 10/10/09
Alder : 29
Født : USA

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:15 pm

Marcus kom roligt gående ned af gangen i en afslappende gang, han var for det meste rolig efter han lige havde danset, han gik lidt i sine egne tanker, han hørte meget svagt en synge og gik imod det bare for at se hvem det var, han så ind i lokalet og så en af lærene og smilte svagt over hendes optræden, han stod lænet i dørkarmen og betragtede hende imens hun sang

http://www.iballer.com/malecelebs/kitsch_taylor/images/kitsch_taylor12_jpg.jpg
Tilbage til toppen Go down
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:24 pm

Hayley startede musikken igen og en ny sang kom frem
hun begyndte og synge og lagde ikke mærke til han være der
da hun var noget længer frem i sangen kom der noget hvor hun sang til gud
hun prøvede og finde på noget men gav op hun lagde sig om på ryggen
og sukkede "Lort"
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Join date : 10/10/09
Alder : 29
Født : USA

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:31 pm

Marcus betragtede hende stadig lidt, men smilte svagt og gik lidt ind i lokalet, han havde ikke mødt så mange af lærene men Hayley havde han set et par gange og han viste at hun var sang lærer, " måske skulle du bukke dig lidt mere, hvis du synger ned i gulvet, så du har mere plads til mikrofonen" foreslog han og smilte svagt til hende og betragtede hende kort imens hun lå på gulvet og kørte en hånd gennem sit halv lange hår
Tilbage til toppen Go down
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:33 pm

Hayley smilede
og da hun kiggede på ham
"Hmm ja men ja jeg ved ikke..Jeg kan ikke få det til og hænge sammen" hun blev liggende og kiggede på ham
"Du hedder Marcus ikke danse læren" sagde hun spøgernde men også med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Join date : 10/10/09
Alder : 29
Født : USA

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:41 pm

Marcus nikkede og smilte skævt
"Jo og du må være Hayley sange læren" sagde han med et smil og ragte hende hånden for at hjælpe hende op, han havde helt glemt at hans skjorte var åben, men det var fordi han havde svedt da han trænede for et par minutter siden og han smilte stadig skævt til hende imens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:43 pm

Hayley tog imod sind hånd og kom op og stå
hun kiggede kort på hans mave og smilede
men kiggede så op på hans ansigt "Jep det mig" sagde hun med et smil
*Woow en lækker mave*Tænkte hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Join date : 10/10/09
Alder : 29
Født : USA

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 7:56 pm

Marcus smilte skævt og tog lidt efter sin hånd til sig
Han kørte sin hånd gennem sit hår, " jamen så hyggeligt at møde dig ordenligt Hayley" sagde han med et skævt smil og betragtede hende lidt, *hun ser ikke værst ud af en lærer at være* tænkte han og smilte stadig
Tilbage til toppen Go down
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 8:00 pm

Hayley smilede
"I lige måde" hun gik over og stoppede sangen hun kørte en hånd igemmen hendes lyse hår
og kiggede på ham igen "Den ide du kom med ej jeg skal lige prøve den"
hun sang og gjorder som han sagde og da hun havde synget færdig rejste hun sig og smilede stort
"Yes" sagde hu glad "Mange tak" hun hoppede lidt og kiggede så på ham
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Join date : 10/10/09
Alder : 29
Født : USA

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 8:04 pm

Marcus grinte lidt over hendes glæde og hendes hoppen og trak lidt på den ene skulder
"Det var så lidt, som danser skal man jo finde på mange nye ideer også tænkte jeg at jeg godt kunne hjælpe dig, fordi ellers kommer du bare til at side fast" sagde han med et skævt smil og kløede sig lidt i nakken og tænkte lidt imens han stadig smilte
Tilbage til toppen Go down
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 8:10 pm

Hayley smilede hun gik over og slukkede musik
"Ja du har ret" sagde hun med et smil "Tak igen.Ej det er første gang i langtid vi skal ud og spille
igen" hun holdte en pasue "Og på en måde er jeg pisse nervøs" sagde hun lavt og sætte sig ned på gulvet
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Join date : 10/10/09
Alder : 29
Født : USA

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 8:14 pm

Marcus tænkte lidt, men gik hen og satte sig ved siden af hende og så på hende
"Hey rolig, jeg er sikker på at det nok skal gå godt, jeg har skam hørt nogen af jeres sange og i lyder da herre fede!" sagde han og smilte skævt
Tilbage til toppen Go down
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 8:21 pm

Hayley smilede skævt
og kiggede op på ham "Tak" sagde hun med et skævt smil "Jeg så dig danse idag inden jeg gik her ned" hun holdte en
kort pause "Du har fandme styre på det" sagde hun med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Join date : 10/10/09
Alder : 29
Født : USA

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 8:31 pm

Marcus smilte skævt og nikkede
"Tak, og det var så lidt" sagde han og smilte skævt igen, " selvom det nogen gange kan se nemt ud, så er det mega hårdt" grinte han og smilte skævt igen, han kørte en hånd gennem sit hår og knappede derefter sin skjorte men undlod at knappe den øverste og så på Hayley igen
Tilbage til toppen Go down
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 8:35 pm

Hayley kiggede på ham imens han lukkede den
hun sukkede lydløst og bed sig i læben hun kiggede på ham igen
og smilede svagt "Og man får vidst mange muskler" drillede hun
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Join date : 10/10/09
Alder : 29
Født : USA

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 8:39 pm

Marcus grinte og trak på skulderen
"Ja det gør man, men man for flere af at træne med vægte og det kommer også and på hvad for en dans du danser" sagde han med et skævt smil og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 8:43 pm

Hayley lo kort og smilede svagt
"Ja okay..Det var kun for sjov"smilede hun og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Join date : 10/10/09
Alder : 29
Født : USA

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 8:48 pm

Marcus grinte og pufftede blidt til hende med skulderen
"Det ved jeg skam godt, men jeg drillede bare tilbage" sagde han og smilte skævt
Tilbage til toppen Go down
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 8:52 pm

Hayley puffede blidt tilbage
"Når men har du så sixpack" drillede hun og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Join date : 10/10/09
Alder : 29
Født : USA

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 9:02 pm

Marcus grinte og trak på skulderen
"Det ved jeg sørme ikke, skal vi tjekke?" spurgte han drilsk og smilte skævt
Han løftede op i sin skjorte og så på hans mave, han så på Hayley og løftede det ene øjenbryn
"Når har jeg sixpack eller ej?" spurgte han og grinte lidt

http://1.bp.blogspot.com/_5mxw-sYc_F0/RgnzCsafohI/AAAAAAAACg4/4qqz6gEgaWQ/s1600-h/taylor_blog4.jpg
Tilbage til toppen Go down
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 9:08 pm

Hayley smilede og trykkede med sine finger mod hans mave
"Hmm du er meget hård..Du må hjælpe mig jeg ved skam ikke hvordan sådan noge mærkes" drillede hun men
nød på en måde og mærke hans mave
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Join date : 10/10/09
Alder : 29
Født : USA

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 9:16 pm

Marcus grinte og tænkte lidt
Han nød faktisk at hun rørte ved hans mave og han smilte skævt, " hmm.. det er meningen at de skal være hårde, men pas lige på jeg er lidt kilden" drillede han og grinte igen
Tilbage til toppen Go down
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 9:20 pm

Hayley smilede og lagde sin hånd på hans mave
" Gid vide om jeg har" hun hev sin trøje op og kiggede på ham og smilede
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Join date : 10/10/09
Alder : 29
Født : USA

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 9:26 pm

Marcus grinte og trykkede hende blidt op maven med en finger
"Det er squ ikke meget du har på maven, måske skulle du tage med mig til træning på et tidspunkt og få lidt flere muller" drillede han og grinte lidt igen og smilte skævt til hende
Tilbage til toppen Go down
Hayley..

Hayley..


Join date : 12/10/09
Alder : 29
Født : I new york

Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitimeLør Okt 24, 2009 9:29 pm

Hun rakte tunge til ham og grinede lidt
"Ja det kunne være" hun kiggede ned på hendes mave og smilede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øver til næste Show Empty
IndlægEmne: Sv: Øver til næste Show   Øver til næste Show I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øver til næste Show
Tilbage til toppen 
Side 1 af 17Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Øver Alene..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NY Talent School :: NY School of the Arts :: Øvelokaler-
Gå til: