NY Talent School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til NY School of the Arts. Har du talentet? Og lidenskaben?
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Larm i kantinen

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:31 pm

Dato : 14. oktober
Årstid : Efterår
Dag : Onsdag
Vejr : Solskin, men blæsende
Sted : Kantinen
Tid : Kl ca 12
Omgivelser : En masse elever, som spiser, fjoller, danser og laver musik

Malie sad for sig selv ved et af de mange borde i kantinen og havde sin computer foran. Hun tændte den og tog høredimser i for ikke at genere de andre med hun skulle til at lave.
Der var en masse musik og video'er hun skulle af lagt over på den, så hun kunne redigere dem. Det meste af musikken var hendes eget, som bare ventede på at hun fik tid og overskud til at ændre det, mixe det og måske endda helt ændre stilen.
Hun sukkede. Det her frikvarter ville helt sikkert ikke blive brugt på at spise selvom hun var dødsulten.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:38 pm

Dominic kom gående ind i kantinen med høretelefoner over ørerne hvor han sang med på sangen, Linkin park - Faint. Han havde en sort langærmet trøje hvor ærmerne var trukket op til albuerne, et par sorte bukser hvor der hang lidt kæder i og et par hvide sko som var brune af jord. Han lukkede øjnene og gik langsomt og sang med på sangen. Han bar ikke rundt på noget, fordi hans musik kom fra mobiltelefonen og han var ikk specielt sulten. Han kedede sig ikke ligefrem og var ved at skvatte, men genvandt balancen og gik videre. Han nåede til en pige som sad ved et bord hvor han tog sine høretelefoner af og så på pigen med et smil "må jeg såtte mig?" han så lidt på hende og kunen godt se hun havde lidt travlt med sin computer og sik musik.
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:43 pm

Malie så straks op selvom hun var dybt optaget af sin musik, som spillede så højt at man svagt kunne høre det ud fra høretelefonerne. Hun smilede stort til ham og nikkede. "Ja, selvfølgelig må du det" Sagde hun og gjorde en håndbevægelse mod den anden side af bordet. Tog så den ene høretelefon i og fortsatte med at arbejde med musikken. Bed sig i underlæben af koncentration.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:47 pm

Han smilte sog satte sig og sang igen: I am a little bit of loneliness, a little bit of disregard
Handful of complaints but I can't help the fact
That everybody can see these scars
I am what I want you to want, what I want you to feel
But it's like no matter what I do, I can't convince you
To just believe this is real
So I, let go watching you turn your back like you always do
Face away and pretend that I'm not
But I'll be here cause you're all that I've got

I can't feel the way I did before
Don't turn your back on me
I won't be ignored
Time won't heal this damage anymore
Don't turn your back on me I won't be ignored
". Han lukkede øjnene og var ligeglad hvis folk hørte ham, ligenu ville han bare synge og håbede nu alligevel folk hørte ham fordi han ville godt ha' at folk kunne se at han sagtens kunne synge.
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:50 pm

Hun stoppede sin musik og hørte ham synge Linkin Park, mens hun lod som om hun lavede noget. Det var faktisk en ret god sang, som hun også godt selv kunne lide og han sang den rigtig godt.
Var imponeret over at nogen kunne synge den så godt, da hun mente den var temmelig svær, fordi den Chester og Mike havde meget forskellige stemmer.

//Seriøst, det er en mega god sang xD//
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:55 pm

Han slukkede for sangen og slog over på Linkin Park - Forgotten. men sang ikke med fordi han godt lige ville høre en sang med deres stemmer selvom han var utrolig glad når han sang. Han åbnede øjnene og så smilende på hende "undskyld jeg ikke præsenterede mig, jeg er Dominic" smilte han og så på hende.
Han smilte med lukkede øjne og slukkede for sin musik for lige at hilse på hende han sad ved, det var jo kun ren høflighed at gør sådan.


//Dét! har du så evig ret i xD//
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 10:00 pm

Hun smilede og så op på ham.
"Jeg er Malie" Præsenterede hun sig selv og løftede hånden som en slags hilsen. "Dominic" Gentog hun. Det navn havde hun vist aldrig hørt før, men det passede på en måde til ham fordi han virkede speciel. "Hyggeligt at møde dig. Forresten du synger godt!"


//Men Numb er min yndlings xD//
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 10:03 pm

Han smilte skævt og kløede sig i nakkehårene "ehm mange tak" smilte han og så på hende "mit talent er ogs at synge.. Nok ogs mest sådanne sange" smilte han stort og så på hende "hvad med dig?" spurgte han interreseret. Han ville gerne lære de fleste af kende især på en ny skole for talenter. Især når han selv havde sådan et talent, elelr det mente de fleste han havde, men ikke ham selv det var kun nogle gange han selv synes det.



//Min yndlings er nu Forgotten fordi jeg synes den er meget hård i det x)//
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 10:08 pm

"Der er ikke mnage der kan synge sådan, så du bliver helt sikkert berømt!" Sagde hun glad. Det ville ikke overraskende hende hvis han efter skolen ville blive verdens stjerne.
Hun smilede lidt genert og bed sig i underlæben. "Jeg er danser, sanger og musiker" Mumlede hun kort. Hun havde at snakke om noget hun var godt til. Det var en smule pinligt også når de fleste på skolens forældre var berømte. Det gjorde det heller ikke bedre.

//Har ikke hørt Forgotten endnu, men alle deres sange er gode så den er sikkert også xD//
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 10:14 pm

"Hehe tja jeg tror bare jeg holder mig til at synge almindelige steder" smilte han og så på hende..
"Wow.. multitalent, fedt" smilte han og så på hende "er dine forældre så ogs berømte eller?" smilte han skævt og så på hende, hans forældre var nemlig ikke berømte elelr noget, de ejede kun en 4 stjernede restaurant i Frankrig, men ikk noget med film stjerne eller musiker eller sanger..
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 10:18 pm

"En dag tror jeg du bliver opdaget og får et pladekontrakt" sagde hun og smilede skævt. Det var hun ikke i tvivl om. Måske ville der gå noget tid, men han ville sten sikkert blive opdaget. "Wow! Vildt at de har en restaurent!"
Hun rystede på hovedet. "De kan kun lige betale for husleje og mad til dem og mine syv storebrødre" Fortalte hun og smilede svagt. Hun havde det helt fint med at de havde valgt at sende hende i plejefamilie og hun snakkede med dem hver dag. "Og mine plejeforældre har bare normalt job" Muimlede hun og trak på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 10:23 pm

"nååé.. hmm hvad siger du til at jeg invitere din familie til Paris og så kan jeg måske sørge for at i kan få en middag på restauranten? Min familie er nemlig alle medejere" smilte han og så på hende. Han ville gerne hjælpe hende, men om hun tog imod hjælp, det vidste han ikke. Han tog høretelefonerne væk fra mobilen og lagde dem i sin anden lomme. Han så lidt på sin mobil og så han havde fået en besked fra sin mor om skolen var fin. Han svarede ikke og lagde den i lommen igen, han ville svare senere.
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 10:27 pm

Hun tænkte lidt over det. Faktisk lød det som en god idé, men hun vidste at hendes forældre ikke havde råd til at holde fri fra deres arbejde og Suzanna og John havde vidst ikke flere ferie dage.
Hun sukkede. Det var så besværligt det hele. Så op og smilede til ham. "Det må blive en gang i fremtiden" Mumlede hun kort og signalerede at hun ikke ville snakke mere om sin familie.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 10:32 pm

"Fint men det vil altid være der" sagde han og forstod hende signal. Han så lidt på hendes pc "hvad er så det du arbejder på?" spurgte han interreseret og så på hende. Hanvar utrolig interesseret i det og smilte til hende, måske kunne hun spille det og så kunne han synge til det.
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 10:39 pm

Hun nikkede og smilede så stort. "Det er bare noget af mit musik og så nogen video'er med mig som danser" Fortalte hun og hev høretelefonerne ud. Hurtigt fandt hun sin yndlings. Den var uden sang, men var inspireret af What If med Emilie Autumn. Det var bare hende som spillede harpe et stykke tid. "Jeg har tænkt mig at friske det op på en eller anden måde" Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 10:42 pm

"Hmm det lyder faktisk rigtig godt!" smilte han og så på hende med et smil. Han så lidt på det "hvad med at prøve at mixe det med lidt dj spil?" smilte han og så på hende, han synes det var en god idé, men han var selvfølgelig også kun en sanger, ikk musiker så han vidste nok ikk så meget som hun vidste om det.
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 10:45 pm

Hun lyste op i et stort smil. "Du er et geni!" udbrød hun glad. Det ville hun aldrig selv have haft tænkt på. "Det kommer sikkert til at lyde vildt fedt, men skal DJ spillet komme ind over og erstatte det eller spille sammen med harpen?" Spurgte hun og så nysgerrigt op på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 10:57 pm

"hmm tror det ville lyde bedre hvis det spillede sammen med harpen. Fordi for år tilbage spillede kvinderne jo på harpe, og så er det jo en mix af gammelt og nyt" smilte han og var glad for at hun synes om hans forslag, han synes selv at han ikke var speciel god til musik.
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:00 pm

Hun nikkede. "Du har ret! Du er jo genial!" Sagde hun og smilede. Lukkede sin computer og lagde den ned i sin orange Eastpak. Faktisk var den så gammel, over tegnet og brugt man næsten ikke kunne se hvad farve den havde.
"Du er mega god til musik!"
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:07 pm

Hehe tak, men tror jeg holder mig til at synge, det vil jeg også hellere" smilte han skævt og så på hende. Han kunne ikk fatte at han var SÅ god til musik, men han ville ikk andet end at synge. Han så lidt på hendes taske, men undgik at kommentere den.
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:10 pm

Hun smilede. "Det kan du også sagtens. Du behøves jo ikke være producer vel?" Sagde hun og grinede kort. Hvis det ikke blev til noget med dansen eller musikken ville hun gerne starte sit eget pladeselskab.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:14 pm

"Hehe det er så rigtigt" smilte han skævt. Han avde ikke tænkt meget over sin fremtid, som hvad han ville være, men han regnede med at blive professionel sanger.
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:18 pm

"Jeg tror en del af os som går på skolen vil blive berømte" Sagde hun og fik et drømmende udtryk i øjnene. "Vi kommer til at tage verden med storm!" Mumlede hun og rystede let på hovedet af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Dominic

Dominic


Join date : 14/10/09
Født : Frankrig.

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeOns Okt 14, 2009 11:38 pm

"Det har du ret i" grinte han "Verden vil bukke for de nye musik talenter!" grinte han og opførte sig for sjovt som en der var ude efter verdensherredømmet. Han grinte bare og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Malie
Admin
Malie


Join date : 04/10/09
Alder : 28
Født : Bronx, New York i 1993

Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitimeTors Okt 15, 2009 2:02 pm

Hun grinede. "Og vi ville indtage alle scenerne og filmene! Vinde alle priser der findes" Mumlede hun drømmende. Det kunne være vildt fedt hvis det faktisk skete.
Tilbage til toppen Go down
http://thetalentschool.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Larm i kantinen Empty
IndlægEmne: Sv: Larm i kantinen   Larm i kantinen I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Larm i kantinen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NY Talent School :: NY School of the Arts :: Kantinen-
Gå til: