Dato :: 14. oktober Årstid :: Efterår Dag :: Onsdag Vejr :: Stjerneklart Sted :: Musiklokalet? Tid :: 22.00 Omgivelser :: Ingen andre end Angel
Angel var kommet ind i musiklokalet, da hun havde fået en nøgle fra en af lærerne. Godt nok var det aften, men hun følte bare at hun virkelig havde brug for at spille et eller andet sted. Også havde hun selvfølgelig tænkt på musiklokalet. Hun låste sig selv ind, og lod døren bare være ulåst, da hun lukkede den. Hun gik langsomt igennem rummet og nåede hen til guitaren og sørgede for at mikrofonen var tændt. Derefter, ville hun begynde at øve sin 'Ayo Technology'. Hun begyndte langsomt at spille den korte intro, hvorefter hun sang ind i mikrofonen. Hendes stemme var okay veltrænet og det lod til at hun havde øvet den sang mange gange, da der ingen fejl var i den.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En musisk sjæl Ons Okt 14, 2009 7:10 pm
Efter at Tom havde gået lidt rundt på skolen, fik han øje på musiklokalet og bevægede sig hen mod det, det var stadigvæk lidt forvirrende for ham at finde rundt på skolen, da han stort set lige var ankommet. Han så at døren var åben, og eftersom han nærmede sig hørte han også at en var i gang med at synge. Spørgsmålet var så om han ikke skulle gå der ind alligevel, for han vidste jo ikke om denne person ville være alene. Tom bed sig diskret i underlæben, og lod sin tunge strejfe sin piercing. Idet at han hev op i sine bukser, og tog modet til at gå ind i musik lokalet. Han rømmede sig lidt. "Hallo?" spurgte han, imens at han gik og så sig omkring i lokalet.
Angel
Emne: Sv: En musisk sjæl Ons Okt 14, 2009 7:12 pm
Hun stoppede med at spille, da hun hørte en komme. Hun fik øje på fyren og smilte langsomt, "hey" sagde hun langsomt. Hun kunne på en måde godt se at han var ny her på skolen. Hun havde godt nok kun været her i omkring de to uger. Men alligevel, syntes hun at det var hyggeligt a møde nogle nye personer. Hun så på ham med de klare neongrønne øjne. "Leder du efter nogen eller..?" Hun gav ham elevatorblikket, hvem var han mon? Hun syntes ligesom at han lignede en eller anden, men alligevel interesede hun sig ikke for hvem han var, men mest for hvordan han var. Hun fugtede let sine læber, før hun satte sig på en høj stol, der havde været ved mikrofonerne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En musisk sjæl Ons Okt 14, 2009 7:16 pm
Tom fik øje på pigen, som snakkede til ham. "Hey.." gentog han og smilede. "Ne.. kigger bare rundt på skolen.. jeg så at døren stod åben og ville uhm.. ville se hvor stort musik lokalet var" svarede han, imens at han kiggede på hende og sendte et uskyldigt smil. "Undskyld at jeg forstyrrede - Tom Kaulitz, her," tilføjede han.
Angel
Emne: Sv: En musisk sjæl Ons Okt 14, 2009 7:18 pm
"Jamen der skal være plads til at man kan forstyrre lidt.." smilte hun skævt. "I det mindste var det ikke en time du forstyrrede" blinkede hun drilsk og så på ham. Hun tykkede lidt på hans navn, hun syntes nok at hun havde hørt hans navn før, men hun ville dog ikke spørge nærmere til det. "Angel Parish" smilte hun med et lille uskyldigt smil. Hun lod fingrene køre hen over hendes strenge på guitaren. "Nåå.. kan du spille på nogen instrumenter?" spurgte hun med et lille nysgerrigt smil.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En musisk sjæl Ons Okt 14, 2009 7:23 pm
"Det kan være at jeg kommer til at forstyrre noget længere, end vi begge har regnet med?" smilede han skævt, og blinkede med det ene øje. "Selvfølgelig.. Guitar" svarede han, med sit hoved lagt lidt på skrå, imens at hans blik var på guitaren, som hun sad med. "Er du god til at spille?" spurgte han lidt nysgerrigt, og vendte sit blik op på hende.
Angel
Emne: Sv: En musisk sjæl Ons Okt 14, 2009 7:27 pm
Hun smilte langsomt, "hvis nogen giver mig nogle noder eller noget lign. så kan jeg sagtens spille noget" blinkede hun let. "Også kan jeg så spille 'Ayo technology'. Har jeg kunne i et godt stykke tid" hun så sig lidt omkring i rummet. "Hmm.. har du ikke lyst til at komme herop og prøve at spille lidt for mig?" spurgte hun og så på ham. Hun var meget spændt på hvad det var han egentlig kunne spille, da hun godt kunne lide at lytte til andre.